Friday, September 17, 2010

BiLa aBBy aBaDi DaN nOrMan saLinG BerBaLas kenyaTaan menGenaI wanG HanTaraN daN MemeY TumPanG sekakI : aNak siaPaLah yanG PeLik sanGaT ni??

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:07 PM
Photobucket

Ha ha ha.. Makin lucu bila Memey Suhaiza pula tumpang sekaki memberi kenyataan akhbar mengenai isu wang hantaran yang tidak di bayar tunangnya kepada bekas isteri.

Tapi lebih lucu baca kenyataan Memey ini :
“Apapun, saya tak takut jika wang hantaran saya tidak dibayar kerana saya kenal Norman. Lagipun setakat ini tiada perjanjian mengenai hantaran dibuat antara keluarga kami,”

Orang kalau tengah angau macam itulah. Semua tidak kisah. Sebab itulah Abby diam dalam tempoh perkahwinan sebab masa tu masih suami dan semua masih wangi. =))

Sumber berita di sini.

Nota kakitanganku : Hidup umpama kuih donat. Ada yang manis di sira gula ada yang tidak. =))





22 kUs-kUs:

white rose on September 17, 2010 at 3:04 PM said...

eeiii...
depa ni...tak sudah2...

lupie on September 17, 2010 at 3:10 PM said...

"angau" tu apa?
Bangau ke?
Muahahahahha - sorry otak I tak betul today!

Hugs to all your furry ones!

ciK LyndaWawa igUana on September 17, 2010 at 3:13 PM said...

kesian abby abadi...

makdara TERDIVA on September 17, 2010 at 3:14 PM said...

lelaki..lelaki..heh!

Adlina Husaini on September 17, 2010 at 3:18 PM said...

oh jantan!
yang sorang lagi tu dah kemaruk sgt ke..

ish bawak2 bertobat cik ina..jaga bahasa tu ngehngehngeh

cik paro on September 17, 2010 at 3:37 PM said...

susah nk pcaye sape..
ish..

Malek Ku on September 17, 2010 at 3:47 PM said...

haha..memang xtaolah sapa salah ni..

gadisBunga on September 17, 2010 at 3:50 PM said...

byk lagi kot kes2 mcm tu...akhirnya kita perlukan peguam juga utk korek habis-habisan!

Azura Ani Salaim on September 17, 2010 at 3:54 PM said...

lawaklah norman-abby-memey ni...

Amni on September 17, 2010 at 4:28 PM said...

Setuju! bila dia suami, semua tak kisah.. tapi bila dah buat hal, kena ingat maaaa....

farra8979 on September 17, 2010 at 5:31 PM said...

dorang ni x abes2.. ntah paper. seeloknya, bincang la antara norman n abby n ade org yg bley menenangkan kedua pihak.. tp bukan memey yer..

Zareda Norman on September 17, 2010 at 5:41 PM said...

macam macam hal...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr on September 17, 2010 at 6:46 PM said...

tak kisah konon si memey ni..

tak kena batang hidung sendiri lg tu

chentaMAYA on September 17, 2010 at 7:20 PM said...

haih. macam2! hee~

ikan emas on September 17, 2010 at 8:48 PM said...

mai kita gelakkan mereka

hah hah hah hah

moga mereka cepat-cepat sedar

tak baik memburuk-buruk org lain.
nak buat sesuatu elok fikir

ikan emas on September 17, 2010 at 8:48 PM said...

mai kita gelakkan mereka

hah hah hah hah

moga mereka cepat-cepat sedar

tak baik memburuk-buruk org lain.
nak buat sesuatu elok fikir

azieazah on September 17, 2010 at 8:49 PM said...

3 x 10 = 10 x 3...

kahkahkahkah!!!

cik elina on September 17, 2010 at 9:22 PM said...

takut plak dapat lelaki mcm nihh..
uhu.

Anonymous said...

imagine...hutang duit hantaran.. dah tu tak malu si jantan. yang bini baru.. what makes you think u would not be the same. best of all.. u to kawin free sebab he did not bayar duit hanatara..

ibu bapa, kakak adik adik, didik lah anak anak mendapat ilmu pelajaran setinggi yang boleh dan ajar mereka berdikari dan jgn muakan mereka. Supaya mereka jadi manusia berilmu dan bekerja dan berdikari dan tidak menjadi arti celibrity malaysia yang sungguh memalukan dan sgt rendah maruah apa lagi tahap kelas mereka.

Chika on September 17, 2010 at 10:02 PM said...

Haih.... hebatnya percintaan mereka kan...

Amieynna Amin on September 17, 2010 at 10:32 PM said...

makin lama makin terbuka pekung norman...
tapi memey masih setia kat abang die tu..
tengok je laa..
doa yg terbaik..

Softtouch [Hanim] on September 18, 2010 at 9:11 AM said...

betul tedi masih wangi smeua tak kiesah kan..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting