Thursday, September 23, 2010

MCA Oh MCA!!! Eh!! Ini BukaN JeriTan unTuk ParTi 'tuT' itu ya??

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:18 PM
Photobucket

Popular betul MCA sekarang.

JPJ telah menerima surat rasmi bertarikh 17 Februari lepas daripada setiausaha sulit kanan Datuk Seri Ong Tee Kiat yang ketika itu Menteri Pengangkutan yang mengarahkan supaya tender nombor pendaftaran MCA 1 hingga MCA 9999 tidak dibuka untuk tawaran.

Dan arahan itu masih berkuatkuasa sehingga sekarang sehingga menteri yang baru mengeluarkan arahan untuk membatalkan arahan lama dan membolehkan nombor pendaftaran MCA di buka kepada umum!!

Besar betul kuasa MCA sampai nombor orang Melaka pun dia mahu. Tak malu!

La la la la la....

Sumber berita di sini.

Nota kakitanganku : TED244. Kalau ada beritahu dan tolong bayarkan harganya sekali. Hik hik hik!!






5 kUs-kUs:

white rose on September 23, 2010 at 11:01 PM said...

org ade duit, sesuke dia je laa nak...
kita org bawah nak taknak ikut je laa

pae's faezah on September 23, 2010 at 11:23 PM said...

hehe lawak r diorang nie sesuke ati jerk nk wat cop2..ari tu ingatkan nak tggu gak plate MCA tp cam lamat sangt jerk..tros amek MBY huhu

Rozita on September 24, 2010 at 8:43 AM said...

kesian org terengganu :)
siapa yg jumper no tu

~aSHa~ on September 24, 2010 at 10:32 AM said...

aku mau no melaka jugak... mdm7781...tlg tedi book kan...byr sekali dgn duit nuff kamu...tq..ehhehe

lupie on September 24, 2010 at 12:48 PM said...

MCA tak nak ...
Nak MIC 8888 ... tapi kena tunggu horrr...

hehehe - Melaka jugak yg famous!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting