Tuesday, September 28, 2010

BoNus TiGa BuLaN seTenGah : wOw!!! LumayaN!! masyuK!! yEy!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:32 AM
Photobucket

Teruja betul baca berita ini malam tadi. Ayat pertama wow!! Banyak 'tu'.

3 bulan setengah punya gaji. Boleh buat bayaran pendahuluan kereta baru. Ekekekekeke.. Pergi umrah pun boleh. Lebih berkat. Banyak yang boleh buat dengan bonus 3 bulan setengah punya gaji itu.

'Verangan.'

Tiba- tiba rasa mahu tukar kerja dan berpindah ke Perak.

Ha ha ha ha...

Berita selanjutnya di sini.

Nota kakitanganku : Bersyukur dengan apa yang ada. =))





21 kUs-kUs:

Yunus Badawi on September 28, 2010 at 8:34 AM said...

Saya pun kata Wow jugak masa baca berita ni di crawler Buletin Utama malam tadi.

Baru aje Khamis lepas saya ke pejabat LAP di Tapah kerana urusan projek. Tapi pegawai2 takde masa tu. Mereka semua ke Ipoh utk sambutan Hari Raya HQ.

Best betul kerja LAP ni hehehe

Yunus Badawi on September 28, 2010 at 8:34 AM said...

Eh saya first hari ni! lalala

h a n i e on September 28, 2010 at 8:42 AM said...

ye..bersyukur dgn apa yg ada..sob..sob.. T_T

cik fiza on September 28, 2010 at 8:43 AM said...

besar periuk besar la keraknya nanti :)

eiffel on September 28, 2010 at 8:44 AM said...

beshnyer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Softtouch [Hanim] on September 28, 2010 at 8:46 AM said...

betul ...bersyukur apa yg ada..teringin jgk nk bonus byk2 nie..tp belum rezeki lagi kan...

Zareda Norman on September 28, 2010 at 8:47 AM said...

itu baru 3.5 bulan. kalau tanya staff bank.. 8 bulan bonus pun ado tau...

Salmia on September 28, 2010 at 8:48 AM said...

nak jugak!

Misz Pinkie Winkie on September 28, 2010 at 8:53 AM said...

aduhai..seronoknyaaaa.
duit lagie banyak lagi cepat abis.

gadisBunga on September 28, 2010 at 9:09 AM said...

wow! tu je mampu ckp. wuwuwu~

Tuah said...

rezeki masing2... huhuhuhu... (dlm ati jeles gak ni).

p/s: cik ted, akak ada emel cik ted. nak mintak tolong sesuatu. tlg cek emel ye.. :)

Aini on September 28, 2010 at 9:35 AM said...

bestnye dapat bonus =)

MiYOKO TACHIBANA on September 28, 2010 at 10:40 AM said...

bestnyeee...org gov je kannn.. :(

Wanita Mutalib on September 28, 2010 at 11:39 AM said...

Wat?
Wow?
Whennn? hahahahahaa..

Dee on September 28, 2010 at 11:51 AM said...

jelesnya..tp rezeki doranglah kan..tahniah..belanja secara berhemah ye..huhuhu..

Suara Kalbu on September 28, 2010 at 11:52 AM said...

Mak oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....

Terus jatuh gedebuk dengar dapat 3 bulan setengah bonus...

~LP Lum~ on September 28, 2010 at 12:02 PM said...

salam tedi~

pergh... giler ar 3 bulan setengah... :)

relevan on September 28, 2010 at 12:32 PM said...

SYABAS untuk LAMBAGA AIR PERAK..

aNIe on September 28, 2010 at 12:38 PM said...

WOW!! Lumayan...memang lumayan... harap2 mereka dpt membelanjakannya dengan bijak

nuraarin-life on September 28, 2010 at 12:43 PM said...

saya di perak.. isk isk isk tapi tak ada nak merasa sipi-sipi pun

::alwaniamalini:: on September 29, 2010 at 8:13 PM said...

huhu syioknyee... saya yg keje swasta ni tersiksa rasa. nak dapat bonus sebulan pon haremmm huhuhuh..

*bersyukur dengan ape yg ada*

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting