Wednesday, September 08, 2010

RasA MaHu makAn saJa seBab Dari KePaLa samPai kE PeruT, semuanYa BuLaT!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:00 PM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ini semua gambar minggu pertama. Aku sudah pindahkan dalam sangkar dari belakang rak televisyen. =)) Mata mereka masih belum terbuka. Warna pun 'sepesen' sahaja. Hitam belang-belang! He he he he...

Bulat dan montel! Semuanya ada 5 ekor. Ada sesiapa mahu 'adopt'? Kena tunggu selepas putus susulah ya? Rasanya banyak jantan dari betina. =))

Gambar mata terbuka akan di kemaskini. He he he he..

Nota kakitanganku : Sudah ada 10 ekor kucing di rumah termasuk Si Bulu Kembang yang tidak jumpa jalan pulang ke rumah tuan dia. Hik hik hik....






12 kUs-kUs:

Snowwhite Zone on September 8, 2010 at 10:03 AM said...

tedi nyer kucen ke?


pe kabar ted?

selamat hari raya, maaf zahir n batin..

meowwmania on September 8, 2010 at 10:10 AM said...

wah makin meriah la rmh cik tedi yerk :)

mmg geram! bolat2 semuanya..

selamat hari raya!

smoga lebaran ini memberi seribu kebahgiaan utk kita semua, insya'Allah...

Aqma eUcaLypTus GurL on September 8, 2010 at 10:26 AM said...

cik tedi.. nak adopt. tapi nak kucing betina lar. sbb nak teman kan mekhael lar. huhuhu. kalo dia dah 2 3 bulan leh adopt. uwaaaa. nak crik teman mekhael. kalo leh cik tedi bgtau tau.


Selamat hari raya maaf zahir & batin.
Jom dtg rumah. kat muar jek. dekat jek. hehehe. :)

Tuah Hanani on September 8, 2010 at 10:39 AM said...

ini ke kucing2 yg beranak kat rumha cik ted? kiut miut... montel. geram! rasa nak gomol2 je.

cik ted jaga dan selamatkanm mereka, insya'Allah mereka jugak mendoakan utk cik ted. ;)

Softtouch [Hanim] on September 8, 2010 at 10:59 AM said...

bertambah meriahlah raya tedi ni..sbb pertambahan kucing..

maisyara Pot! Pot! on September 8, 2010 at 11:10 AM said...

nak sekor boleh? banyak tuh. hahaha xD


selamat hari raya tedi ! ^^

baincardin on September 8, 2010 at 11:54 AM said...

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri!!!~ :) Maaf zahir dan batin ye..:)

aNiSa hANg tUaH on September 8, 2010 at 11:58 AM said...

comel.comel..
kak tedi..
selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir dan batin

SYANI on September 8, 2010 at 12:42 PM said...

banyaknya kucing.....tedi dah berapa ekor kucing ko ade yek???

mier@merr on September 8, 2010 at 1:49 PM said...

wahhhhh..byk!!

tp da ada sekor ni pun cukuplah.. peningg kpala.. tunggang langgang rumah klu dia buat hal..

fndrocka on September 8, 2010 at 1:58 PM said...

nak awet jadikan perhiasan..

princessayang on September 8, 2010 at 5:54 PM said...

cik tedi,
si bulu kembang dh tak reti balik rumah tuan dia dah ke?
bagus la, bawa si bulu kembang kembiri terus.. tak la dia beranak lg

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting