Monday, September 20, 2010

sELamaT kEmBaLi BeKerJa.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:00 AM
Rasanya minggu ini rata-rta sudah mula bekerja selepas mengambil cuti panjang untuk Hari Raya. Walaupun aku sudah mula bekerja sejak minggu lepas tapi perasaan liat dan malas itu kalah dengan orang yang cuti 2 minggu tanpa henti. Ekekekekekeke...

Selamat bekerja semula. =))

Nota kakitanganku : Kerja jangan di tangguh!





8 kUs-kUs:

Softtouch [Hanim] on September 20, 2010 at 8:51 AM said...

sy sabtu tu dah start keje dah..n ari ni masih elmau lagi..rase mcm nk smbung cuti jer..

deena awanis on September 20, 2010 at 9:06 AM said...

jalan pun dah mula jam balik..=(

Ieda Al-Habsyi on September 20, 2010 at 9:52 AM said...

selamat bekerja tedi, heheheh :)

h a n i e on September 20, 2010 at 10:35 AM said...

lepas cuti lama...mmg sangat malassssss..huhu

Tuah Hanani on September 20, 2010 at 10:48 AM said...

malasnya nak keje... huhuhu

Alimaz-Kembara Terasing on September 20, 2010 at 11:11 AM said...

salam la kita tedi... minggu lepas sudah kerja... tapi hari ni malas bagai nak gila....heheheh selamat hari raya....

Nur Hawa Mohd Zin on September 20, 2010 at 12:13 PM said...

sangat malas nak kerja..walaupun kerja banyak

Anip™ on September 20, 2010 at 5:22 PM said...

selmat bekerja..huu

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting