Monday, September 13, 2010

BiLa MinaH MereMPiT Di PaGi 1 syAwaL : aNaK siAPaLah InI?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:07 PM
Photobucket

Aksi ini di lakukan di Kuala Lipis , Pahang.

Dato' Siti Nurhaliza, tengok-tengoklah ya. Manalah tahu anak saudara ke? He he he he.. Gurau!


Nota kakitanganku : Sudah lama tidak bawa motor. =))





11 kUs-kUs:

baincardin on September 13, 2010 at 10:07 AM said...

Hehe...sabo jelaa...^_^'

deena awanis on September 13, 2010 at 12:15 PM said...

wahhh..hebat ni..selalunye tengok mat rempit jer..

m4rilyn on September 13, 2010 at 12:18 PM said...

anak jantan sape la tu??
tak senonoh toi

gadisBunga on September 13, 2010 at 1:31 PM said...

haha...cuba cek kot2 yg pakai tudung kat depan tu berjanggut...huuu~

note: tak reti dan tak berani bawak motor. :D

chentaMAYA on September 13, 2010 at 2:24 PM said...

2 la. aq bawak motor smlm. dah lame gile xbawak!~

ashie023 on September 13, 2010 at 6:57 PM said...

omak aih....ganahhhh..
ape kejadahnye bdk2 skrg ni

Didi Nadhirah on September 14, 2010 at 8:09 AM said...

mcm lelaki je dedua ni

[z@ck] on September 14, 2010 at 9:57 AM said...

aku tgok gmbr tu macam lelaki je..ganas semacam.

~LP Lum~ on September 14, 2010 at 9:08 PM said...

salam tedi~

hehehe.. melampau sudah remaja2 kita skang... xingat ke nyawa tu di pinjamkan sekali aje??

Ery Farieha on September 15, 2010 at 12:21 AM said...

erk

siyes ke ni?

cam lawak je
hohohoh

banana boy si budak baek on February 6, 2011 at 11:42 PM said...

buat malu org lipis je,dahla lipis bdr plg mundur kt phg,ahaks!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting