Monday, September 20, 2010

NorMan HakiM MaHu RuJuk semuLa : BernaNahLah MaTa Memey SuHaizA BiLa BacA KenyATaaN aBBy aBaDi ni!! =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:35 PM
Photobucket

Selain pernah menyatakan hasrat untuk rujuk semula, Normah Hakim juga di dakwa pernah meluahkan kata-kata 'Saya Rindu Awak' kepada bekas isterinya Abby Abadi.

Wah! Wah! Wah!

Bernanahlah mata Memey baca kenyataan akhbar Abby ni. =))

Semalam ada baca sisipan akhbar hiburan tentang seorang pelakon komedi yang dengan jujurnya mengakui masih merindui dan mengingati bekas isterinya. Dalam temubual itu, berbakul-bakul pujian di beri kepada bekas isterinya.

Mengapa ya, bila tidak lagi bersama baru nampak yang manisnya. Yang baik-baik masa berkahwin dulu baru terserlah dan baru perasan? Baru menyesal dan mengakui kesilapan walaupun sebenarnya mungkin sudah terlambat.

Oh! Perkara ini terjadi di depan mata dan kadang-kadang rasa meluat. Bila kamu buat silap, buat ornar, kamu tidak ingat semua itu. Bila dia sudah tidak ada di sebelah kamu, baru kamu terasa ingin menghargai dan menyesal.

Pendapat aku? Kirim salam sajalah!!! =))

Sumber gambar dan berita di sini.

Nota kakitanganku : Aku memang kejam. He he he he!





19 kUs-kUs:

aNiSa hANg tUaH on September 20, 2010 at 11:05 AM said...

hai kak tedi.
rindu..


hehehe

macam2 hal la norman hakim ni..

yusuf mujahidin ™ on September 20, 2010 at 11:08 AM said...

rindu dak uteh

starzieti on September 20, 2010 at 11:10 AM said...

haha ! ngok ngek norman..

sarah shafie on September 20, 2010 at 11:17 AM said...

ahaha..trus hilang lah mata memey..hehe

Ieda Al-Habsyi on September 20, 2010 at 11:38 AM said...

apa da norman...boleh jalan daaa... hahahahahah

Lelaki Ini on September 20, 2010 at 11:38 AM said...

norman bodo!
tp angah raja lawak bgus sgt2!

m.q on September 20, 2010 at 11:41 AM said...

ntahpape la depa dua ni

farra8979 on September 20, 2010 at 11:54 AM said...

ntah paper diaorg berdua ni...

black_mel on September 20, 2010 at 11:57 AM said...

mmg lumrah manusia...x hargai benda depan mata...

Softtouch [Hanim] on September 20, 2010 at 12:00 PM said...

biasalah tedi bila dah melepas n dah jauh baru lah teringta n terindu2an..xlama lah tu norman n memey tu..

pdn muka memey..bagus jgk abby kaco dia..masa dorang kawin memey kan kaco abby..skrg turn abby plak..

[s][u][e][h][a][n][n] on September 20, 2010 at 12:38 PM said...

hahahah...aku pun kejam gak..aku pun rasa jgn layan.

Adlina Husaini on September 20, 2010 at 12:56 PM said...

tingat dr fadhilah kamsah bagitau dulu:

pasangan berumur 20-40 elok sekali sekala berjauhan seperti gi kursus ke bercuti ke untuk menyuburkan kembali rasa rindu-rinduan suami isteri

pasangan berumur 40 ke atas tak leh berpisah jauh sebab saling memerlukan, saling rindu dan sentiasa berkepit je..

Dee on September 20, 2010 at 2:03 PM said...

biasalah tu tedi..dpn mata x dihargai..bila dh xde..baru dirindui..

makdara TERDIVA on September 20, 2010 at 2:21 PM said...

akak pun tumpang kirim salam..hahahahahaha...

@rE-LonG on September 20, 2010 at 2:42 PM said...

Hye Tedi..lama xkomen sini..

alah, kalo kT pn kim salam je la..
da maki n mcm2 pkra dikeji pastu nk rujuk blik..perh!!

terlajak perahu leh di undur, terlajak kata bruk padahY..

ejaMaria on September 20, 2010 at 2:46 PM said...

biasa la... jauh bau bunga... dekat bau tahi... kan ade peribahasa tu... ;p

¶A.K.I¶ on September 20, 2010 at 3:16 PM said...

ad ke wehh berita ni??
kekekke.....
ok2 ak bce....

LiNda on September 20, 2010 at 3:23 PM said...

kirimkan juga salam saya
tak koserrrrr..

Anip™ on September 20, 2010 at 4:50 PM said...

rujuk la kembali..kn tu lg bagus..hmm..ksian kt anak2 korang ut..hmmm

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting