Wednesday, September 08, 2010

LimA PuLuh sEn + sePuLuH sEn!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:18 AM
Seorang anak bercerita kepada ayahnya bagaimana dia membayar tambang bas
ketika pulang dari sekolah tengah hari tadi.


Anak : Ayah, tadi Man balik naik bas.
Ayah : Eh, Pak Abu tak jemput Man ke hari ni?
Anak : Tak.
Ayah : Man ada duit ke nak bayar tambang?
Anak : Ada, ayah tapi kurang seposen.
Ayah : Tambang bas berapa sen?
Anak : 60 sen.
Ayah : Man ada berapa sen?
Anak : 50 sen saja.
Ayah : Habis tu, macamana man bayar tambang?
Anak : Man ada 50 sen, Man buat muka seposen. Cukuplah jumlahnya 60 sen.
Ayah : ??????





9 kUs-kUs:

cik paro on September 8, 2010 at 12:20 AM said...

hahahhahah..
boleh pulak buat muke seposen..
lawak la..

fara on September 8, 2010 at 2:50 AM said...

wakakaka~
pandinye man! :D

Mr.Homosapiensz on September 8, 2010 at 5:53 AM said...

tersenyum jer baca....

tringt masa skolah rendah dulu blanja skolah 50sen jer sehari....

Lya Colours on September 8, 2010 at 6:27 AM said...

hahaha
nakal punya budak

starzieti on September 8, 2010 at 7:40 AM said...

haha ! cerdik !

@rE-LonG on September 8, 2010 at 8:22 AM said...

Hahahah!!lawak giler..okla tue..org tu kesian..lepas r..hihi

anyway tedi, da sembuh sepenuhY ke dari sakit ari tu?family sume sihat?

Harap sume sihat walafiat..Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin ye ^_^

[s][u][e][h][a][n][n] on September 8, 2010 at 8:29 AM said...

kah kah kah...aku pun nak buat camtu la :p

'AQILAH on September 8, 2010 at 9:00 AM said...

hahahaha

LyNn HaMzAh on September 8, 2010 at 9:07 AM said...

hahahahaha...mcm mana la gayanya buat muka seposen tu ek...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting