Wednesday, September 15, 2010

'Bayar DuLu DuiT HanTaraN sayA ' : waH!! NormaN HakiM BerHuTanG wanG HanTaraN DaRi kaHwiN samPai BerceraI MemBawa Ke MaHu KahwiN Baru. DasyaT!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:05 PM
Photobucket

Baik-baik ya Memey. Minta Abang Norman langsaikan wang hantaran sebelum malam pertama kalau tidak jadi macam kes bekas isteri dia Abby Abadi. Lapan tahun wang hantaran tidak selesai-selesai. Hik hik hik....

Sumber berita di sini.

Nota kakitanganku : Letak nilai tinggi-tinggi tapi kalau tidak mampu bayar pun tidak guna juga!





15 kUs-kUs:

Amni on September 15, 2010 at 10:11 AM said...

dah baca jugak tadi.. erm.. peringatan untk lelaki.. popuan ni jenis tak kisah sangat pasal duit. tapi kalo ko buat jahat kat popuan, sampai lubang dia carik ko soh bayar balik duit dia.. hehe..

Mat Ganu on September 15, 2010 at 10:24 AM said...

Kpd lelaki, b4 kawin tue tnye dulu bakal wife tue "u want me or u want money??"

Amieynna Amin on September 15, 2010 at 10:50 AM said...

padan muka memey..
sia2 je rampas norman dr abby..
rupenye masih bhutang..
isyh.. memang tak berkenan 2 2 sekali..

eeeda on September 15, 2010 at 11:41 AM said...

Time abby dulu hantaran RM11111.11 dah 8 tahun tak langsai... memey kalau letak RM22222.22 darab lah 2 berapa tahun langsai.

Buat malu je..satu dunia tahu...hantaran mahal tapi tak bayar..

gadisBunga on September 15, 2010 at 11:43 AM said...

hahaha nak gelak guling2!!! artis pun ade buat perangai macam ni? :p

Yunus Badawi on September 15, 2010 at 12:23 PM said...

Kenalah letak tinggi2 biar glamer. Kalau tak bercerai kira halallah hutang tu

ciK LyndaWawa igUana on September 15, 2010 at 12:34 PM said...

macam2 ragam artis....

ikan emas on September 15, 2010 at 12:47 PM said...

SETUJU DGN AMNI PENGOMEN NO 1 KAT ATAS TUU..

ORG LELAKI SUKA AMBIL KESEMPATAN DI ATAS KEIKHLASAN ORG POMPUAN.


ORG POMPUAN JGN PULAK BAIK HATI SANGAT

ASaDa RyutaRo on September 15, 2010 at 12:55 PM said...

kelakar betul la si norman ni..

kesian dgn abby.. dlu tengok trek selebriti abby, dapat agak macamana keadaan masa akhir2 rumahtangga diorang tu dari keadaan rumah abby. dahsyat..

white rose on September 15, 2010 at 1:18 PM said...

doakan yg baik2 je...

in+an Jun$u on September 15, 2010 at 1:25 PM said...

dh kena tangkap khalwat baru nk tunang,nk nikah bagai.elok2 ada bini n anak2 kat umah xreti nk jaga,dok lebihkn nk jaga org luar..

hampeh tol si norman hakim ni.si memey tu pn sama..menggedik kat laki org tu apehal?

PinQib on September 15, 2010 at 2:03 PM said...

haha.. gatal sngat.. padan muke

Latest entry di:

Ugutan kepada follower

chentaMAYA on September 15, 2010 at 3:04 PM said...

muehehe! artis3~

Wawa~* on September 15, 2010 at 3:14 PM said...

buwek. konon xde apa2 dulu masa kna tngkap. haha.. sian abby.. sabau je la...

ejaMaria on September 15, 2010 at 3:26 PM said...

pengajaran utk org perempuan... pastikan org lelaki bagi duit hantaran sblum kawen lagi... peduli ape klu dia tanya 'u want me or my money'... yg penting dia ikhlas + mmg nak kan kite + dan bukan kedekut!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting