Friday, September 24, 2010

MaizawaTi DakwA akHiL Dan waHeeDa haLanG DaRi BerJumPa anaK : TiDak GunA aLim maCam NiNJa taPi HaTi BusuK!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:05 AM
Photobucket

Tidak habis-habis lagikan 'dia kata dia. Dia kata dia.

Nota kakitanganku : Lama tidak tengok cerita Ninja.





17 kUs-kUs:

relevan on September 24, 2010 at 8:10 AM said...

Semalam ada cerita Ninja kat 413..

Rozita on September 24, 2010 at 8:42 AM said...

kalau sudah bercerai berai ini le jadinya

Softtouch [Hanim] on September 24, 2010 at 8:52 AM said...

biasalah tedi, bila dah cerai n xsuka mcm2 kuar n terjadi...entahlah dornag nie..

Misz Pinkie Winkie on September 24, 2010 at 9:17 AM said...

erm....macam-macam.
dunia glamer nie payah.

anisalya on September 24, 2010 at 9:24 AM said...

kejap lagi kuar dalam paper pulak la pasal ni...

rATu kEBaYA on September 24, 2010 at 9:24 AM said...

ingatkan raya ni sengketa yg terjadi tu dah tak keruh.. rupanya makin bertambah pulak..

salam

h a n i e on September 24, 2010 at 9:35 AM said...

payah betul...

kella on September 24, 2010 at 10:21 AM said...

cerita belum habis.. nanti2 macam2 boleh keluar lagi tu.. hmmm

~aSHa~ on September 24, 2010 at 10:27 AM said...

alim mcm ninja ke?


aku mmg tak suka akhil dan waheeda

ejaMaria on September 24, 2010 at 10:33 AM said...

biar betul?.... betul ke nih?

nuraarin-life on September 24, 2010 at 10:47 AM said...

Kalau dah berpisah, semua baik dah jadi buruk, dulu dialah intan payung, sekarang???

Faarihin on September 24, 2010 at 10:53 AM said...

ini lah hidup.. hai macam2..

lama tak tengok ninja juga..

deena awanis on September 24, 2010 at 10:55 AM said...

malu kat title tu laaa sket..

Chika on September 24, 2010 at 11:04 AM said...

Astaga... org kalau jahil tak tau hukum buat perangai camni, paham la jgk. Yang arif ttg hukum pun boleh buat. Berbaik la elok2. Kesian kat anak2. Dorang pun alu tau ngan kwn2dorang.

farra8979 on September 24, 2010 at 11:15 AM said...

kuang3x.. mcm2 hal..

~LP Lum~ on September 24, 2010 at 11:54 AM said...

salam tedi~

bg aku, 2-2 pun sma aje perangai.. masing2 nak tnjuk masing2 baik.. masing2 nak tnjuk masing bagus.. pd hal masing2 pun xbagus dan tak baik..

kalo masing2 baik dan bagus, masing2 tak kan wat perkara yg boleh memalukan diri sendiri.. yang boleh membuatkan org lain menambah dosa kerana berceritakan tentang hal mereka... :)

Anip™ on September 24, 2010 at 5:28 PM said...

hmm..ntah la..masalh dorng...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting