Tuesday, September 07, 2010

Bos!! KenaPa sayA Tak BoLeh CuTi LamA-LamA unTuk Hari RaYa?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:32 PM
Sob! Sob! Sob!

Mohon cuti dari 09/09/2010 membawa ke 13/09/2010, 14/09/2010, 15/09/2010 dan 17/09/2010. Memandangkan 15/09 dan 17/09 itu ada temujanji doktor, mohon cuti sekalilah.

Tapi sayangnya tidak di luluskan.

Sudahnya aku cuti 3 hari sahaja, 09/09, 13 hingga 14/ 09 sahaja!!

Setelah di tolak semuanya cuti masih berbaki 20 hari. Siapa mahu pinjam cuti aku angkat tangan. =))

Kamu cuti berapa hari ya untuk hari raya? =))

Nota kakitanganku : Akur.







16 kUs-kUs:

Tuah Hanani on September 7, 2010 at 3:35 PM said...

akak cuti panjang. 13-17/9... nti dtg raya rmh akak ye cik ted. tak jauh pun... muor je.

Softtouch [Hanim] on September 7, 2010 at 3:36 PM said...

nape plak dia xlulus yer?kejam ooo..sy ari sabtu 18/9/2010 br start keje..sy nk pinjam cuti..

twinkle twinkle on September 7, 2010 at 3:44 PM said...

bdk skola 2 mggu ;DD

ashie023 on September 7, 2010 at 3:44 PM said...

bos ko ni...cina ke melayu?

nuraarin-life on September 7, 2010 at 3:50 PM said...

saya lagi kejam.. dah lulus cuti tetiba kena tarik balik.. isk isk isk sedih giler.. down sgt2

nuraarin-life on September 7, 2010 at 3:52 PM said...

saya lagi kejam.. dah lulus cuti tetiba kena tarik balik.. isk isk isk sedih giler.. down sgt2

Misz Pinkie Winkie on September 7, 2010 at 3:57 PM said...

salam rinduu tedi.
lin cuti 1 bulan ehh 1 minggu.
hehe...
tedi..lin dapat wit raya boss kasik.
hehe

hans on September 7, 2010 at 4:04 PM said...

aku cuti 2 minggu
hohoho

P/S : Alhamdulillah! Thanks DIGI! Thanks Nuffnang! Terima Kasih Semua!

LiNda on September 7, 2010 at 4:09 PM said...

Sabar yea tEDI...

CekWa on September 7, 2010 at 4:11 PM said...

Sabar lah tentu ada hikmahnya nanti...selamat ari raye untuk awk ya..

atty's on September 7, 2010 at 4:24 PM said...

nanti lepas 19sept..cont cuti .lagi ted.

ikan emas on September 7, 2010 at 4:41 PM said...

cuti 2 ari jer...13hb dah kena mula keje...

Kuman Chaos on September 7, 2010 at 4:42 PM said...

kalau raya khamis dapat la 4 hari cuti,, hari senayan masuk keje balik...

eeeda on September 7, 2010 at 4:43 PM said...

Nak pinjam sehari boleh... kami nak cuti lama2 sikit.... sekolah mcm biasa lah cuti lama...

Lya Colours on September 7, 2010 at 5:08 PM said...

kita 14/9 da keje wehh
sedih2

black_mel on September 7, 2010 at 6:34 PM said...

mohon cuti dipendekkan sbb dh boring..cuti blajar dr 4-19/09...terlampau panjang dan boring..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting