Thursday, December 23, 2010

aPa IsTimewanYa mEmBunuH DiRi? : cuBaaN kaLi keDua BerJayA Di GaGaLkaN. MaHu Terus MencuBa samPai BerJayA?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 AM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Cubaan pertama di sini. Gagal. Kali ini memilih tempat yang lain pula untuk melakukan cubaan bunuh diri kali kedua. Orang yang sama tempat yang berlainan.

Apa bangganya jika dapat memanjat tinggi dan melihat sayup ke bawah sambil berkata 'Wow!! Tingginya aku! Kalau terjun mesti 'best'. Kalau terjun mesti patah tulang temulang dan bersepai sana sini.

Apa seronoknya memanjat tinggi tetapi tidak tahu turun? Apa menariknya duduk di atas tapi mengiaw-ngiaw minta di turunkan.

'Tedi woooii!! Kucing kau dah bising ni. Tak reti turun ler tu!!'

Nota kakitanganku : Dak Em oh Dak Em! Harap badan saja besar!





7 kUs-kUs:

NARDtheNERD on December 23, 2010 at 8:05 AM said...

kucing manje...
hehe.

:)

ejaMaria on December 23, 2010 at 8:30 AM said...

seronok memanjat je tu... nak turun gayat... ;p

cikpepel on December 23, 2010 at 8:54 AM said...

erk.... bukan kucing je...
aku penah panjat pokok tak reti turun... stgh jam nanges atas pokok... sib baik mak aku kuar cari..

cik syazni on December 23, 2010 at 9:01 AM said...

dia nak prektis jadi stuntman kucing tu..hehe

.::WaNiE::. on December 23, 2010 at 9:07 AM said...

hahah tak reti turun rupanya

kella on December 23, 2010 at 9:53 AM said...

hahahahah... pandai je.. pahtu tak reti turun ek.. hehehe...

psst! 2 hari lepas ada orang betul bunuh diri kat kawasan rumah! nasib baik takda kat rumah masa tu! pastu bila dapat berita tu, terus tak balik rumah.. stay kat rumah makcik je.. rasa takda mood nak balik rumah.. :)

Chika on December 23, 2010 at 9:59 AM said...

Hahahahah tunjuk perasaan kut...

mcm micro. Tau naik tapi tak tau turun...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting