Monday, December 27, 2010

BiLa maTa KirI asyiK BerkELip-keLip. saYA suDah tahU JawaPannyA. =((

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:30 PM
Orang kata kalau mata kanan berkelip-kelip, kita akan jumpa orang jauh yang sudah lama kita tidak jumpa. Maksudnya sesuatu yang menggembirakan.

Jika mata kiri pula, ianya lambang kesedihan. Kita mungkin akan menangis dan bersedih.

Sejak dua menjak ini mata kiri asyik berkelip-kelip. Tapi saya fikir positif sahaja. Namun hari ini saya tahu jawapannya mengapa.

Ya. Saya sedang bersedih. Berdukacita sangat. Tidak dapat mahu di gambarkan kekecewaan hati tentang peristiwa yang berlaku hari ini. =((

Andai dapat undur masa saya mahu undurkan. Tapi apalah daya.

Saya tidak salahkan sesiapa. Tidak.Anggap ini takdir yang menguji keimanan hati bila di beri dugaan kecil ini.

Terima. Pasrah. Mata kiri sudah tidak berkedip lagi.

Nota kakitanganku : Esok akan di ceritakan apa yang berlaku. =((





3 kUs-kUs:

m4rilyn on December 27, 2010 at 9:02 PM said...

pasaipa? tayar kete kene curik ka?

sunyi sepi on December 27, 2010 at 9:28 PM said...

ha ahhhh..pasai pa...

hans on December 28, 2010 at 12:10 AM said...

owh baru tahu
kalau dua2 mata berkelip2 macam mana tu tedi?

P/S : 5 Perkara Yang Aku Tak Suka Bila Terperangkap Gara - Gara Kesesakan Jalan Raya

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting