Friday, December 24, 2010

ayOuB: wUJuDkaH DiA aTau waTaknyA seKaDar PenyeDap HaTi PeremPuaN KeTanDusaN KasiH SayanG MacaM akU. UweK! JanGan MunTah Di sinI BiLa BaCa TaJuk =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:30 PM
Photobucket

Sinopsis penuh di sini.

Ayoub. Lelaki idaman Malaya. Saya sangat suka walaupun kadang-kadang timbul pertanyaan di benak 'Logikkah 'Ayoub' wataknya di hidupkan sebegitu?'

Adakah lelaki sebegitu? Tidak perlu sebut di dunialah, di Malaysia ini, ada ke? Mahu tempah satu boleh? Kui kui kui....


Ikut drama bersiri ini sejak episod satu. Suka watak Man Sewel. Dia pandai cakap orang putih. Hik hik hik. SUka watak Zafril. Dia lurus. Dia baik. Dia insan berdosa yang sudah bertaubat dan kini menjadi mangsa fitnah.

Suka watak Tg. Zarimah. Asyik pakai baju kurung saja. Ekekekekeke.. Suka watak Norma yang 24 jam sehari pakai mekap dan gincu tebal 10 inci. Sangat suka!

Okey,
paling suka watak Ayoub. Lelaki sempurna yang baik hati, bersopan santun, berbudi bahasa yang pastinya menjadi idaman baka emak-emak mertua seantero dunia. Baik. Fikir secara logik, maam tidak wujud pula 'Ayoub' sebenarnya di dunia nyata. Atau ada tapi bersembunyi?

Tolong beri saya 'Ayoub' satu!! =))

Siapa lagi yang layan cerita ini?

Nota kakitanganku : Ashraf Muslim satu. Ayoub satu. Berapa banyak da....?





10 kUs-kUs:

Yatre Hayati on December 24, 2010 at 3:09 PM said...

Norish Karman memang stail mekap dia macam tu ek??

Lia @ Norli (Mamarempit) on December 24, 2010 at 3:19 PM said...

miahahaahaha...pak ayoub nak?...

siti murni on December 24, 2010 at 3:20 PM said...

tak pernah tengok 'ayoub'...best eh tedi..?

Lianna Umar on December 24, 2010 at 3:22 PM said...

he tediks mungkin ada sejenis ayoub spt dlm citer itu..cuma mungkin tidaklh sesempurna yg kita harapkan..nebermind doakan yg baik2 supaya dia ktemukan 1 untk kita okeh..erkkkk opss kita pulak!

FarhanaDr on December 24, 2010 at 3:35 PM said...

Betul laa tedi.. Ayoub.. Terlalu sempurna.. Entah wujud entah tak.. Huhu..

Nidza on December 24, 2010 at 4:21 PM said...

tedi: skrg mmg susah nak dapat lelaki sebegini....mudahan tedi akan menjumpainya seperti asyraf muslim..nak?

Dee on December 24, 2010 at 4:34 PM said...

ayoub mmg best..ada ke org yg berhati mulia begitu ye..sy nak jd PA ayoub pun jadilah..hehehe..

hans on December 24, 2010 at 6:04 PM said...

norish karman tu dia make up macam tu sebab apa?
xbetul ker?
aku tgok macam tok bomoh dah
hahahaha

P/S : Tolong Belikan Topup! Penting Nih!

laila on December 24, 2010 at 7:16 PM said...

ayoub idola sayaaa
nak jadi mcm dia
dhla mmg minat gila kt iqram dinzly
tetiba dia blakon jd baik camtu
bertambah2 sayang haha
mst nangis tiap kali teringat man sewel ckp 'God bless you' kt ayoub
terharuuuu

@rE-LonG on December 25, 2010 at 12:03 AM said...

kT layan citer nie..tp kdg2 geram kat ayoub tu..baik sgt smpai di pijak kpla oleh org lain..huhuhu..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting