Tuesday, December 21, 2010

DuGaaN keTika MaHu BeLi TikeT wayanG FiLeM : 'akU masIH DaRa Dua yE BanG'. sayA maHu AshraF MusLim saTu JuGa!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:00 PM
Photobucket

Ha ha ha ha... Boleh cakap macam itu?

Huhuhuhu.. Nasib baiklah semasa aku beli semalam di kaunter staff perempuan yang bertugas. Itu pun aku rasa teragak-agak mahu sebut.

'Aku masih dara , 2 orang ye dik.' Ekekekekekke... Macam pelik saja ayatnya.

Macam manalah ya kalau orang lelaki yang tukang beli tiket. Ekekekekeke...

Photobucket

Okey,
cerita ada unsur-unsur keagamaan walaupun adegan dekat disko agak terlampau dan dialog Farid Kamil kepada Diana Amir sebelum ayah Diana terserempak dengan mereka agak lucah.

Suka lakonan Ashraf Muslim. Muka dan sebutan dia agak tenang saja. Saya mahu 'order' Ashraf Muslim satu boleh?

He he he he he...

Nota kakitanganku : =))





9 kUs-kUs:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on December 21, 2010 at 9:56 AM said...

best ker? kalau best aku nak tengok jugak :)

Unknown on December 21, 2010 at 10:12 AM said...

hehhehehe! bawak keratan akhbar, pastu ckp 'saya nak tgk citer ni'

hahahahah :)

PuanPepel on December 21, 2010 at 10:20 AM said...

aku nga sangap 'l****g' tu ek?

hahaha....
lagi maw tanya....


~ashraf muslim terbaek wok!.

Nor atau Nad on December 21, 2010 at 10:40 AM said...

sis buat saya nak pi tengok cerita nih
=)

Softtouch [Hanim] on December 21, 2010 at 10:56 AM said...

suka asyraf muslim jgk.....

Qaseh Suhaida on December 21, 2010 at 11:12 AM said...

betul tu tedi...suka betul dgn ashraf muslim...perwatakkan dia kat luar dgn kat filem lebih kurang je...

Relevan on December 21, 2010 at 11:18 AM said...

Order kome je ni pun boleh..

Unknown on December 21, 2010 at 2:48 PM said...

kalu lelaki yang beli "nak tiket cite ni 2 ye.'sambil tangan tunjuk kat poster..ahahha ..buleh gitu?

NuR si CiKGu RiBeNa (NSCR) on December 21, 2010 at 6:28 PM said...

tajuk pilem pun..
macam2 skrg nih..

setuju dgn ieda
bawa je keratan akhbar..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting