Wednesday, December 22, 2010

KeraNa BaranG Dua BunGkus Ini akU PakaI SanDLe aBah PerGi PeJaBaT: BesaRnyA kasuT awaK. Eh! Ini kasuT aBah sayA!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:01 AM
Photobucket

Alhamdulillah. Yang di tunggu sudah sampai. Terima kasih Reha poskan barang ini beserta bayarkan kosnya sekali. =))

Cuba teka apa ini?

Okeylah aku beritahu.

Sangkar kucing. Kedua-duanya sekali. Di pos dari Kuala Lumpur. He he he he.. Sangkar yang di gunakan masa angkut Emak 3 warna dan 7 yang lain untuk di agihkan kepada tuan baru mereka. Pautannya di sini.

Aku perasan silap pakai kasut bila Pak Guard tegur bila buka pintu pagar. Ha ha ha ha . Orang dari Skynet telefon sudah ada di pejabat tetapi tiada orang. Pak Guard pula tidak berani mahu terima barang.

Terkocoh-kocoh bersiap, capai beg, capai kunci kereta, sarung kasut, jalan. Budak-budak bulus pun aku tidak sempat masukkan dalam sangkar. =)) Aduhai... Sebab aku pun spesis pakai sandle, jadi tidak rasa kelainan sangat kecuali kasut abah agak berat. He he he.

Moralnya, sila bersikap tenang dalam apa jua situasi.

Nota kakitanganku : Nasib baik pakai kasutkan? Kalau berkaki ayam?





5 kUs-kUs:

NuR si CiKGu RiBeNa on December 21, 2010 at 8:17 PM said...

hehe..
kalau waktu macam tu
ada orang datang waktu kita takda
susah untuk jadi tenang

deena awanis on December 21, 2010 at 9:28 PM said...

macam tu sekali punye kelam kabut..seb baik x pakai lain sebelah.huhu

kak Erna on December 21, 2010 at 10:00 PM said...

tak de abah tercari2 pulak sandle dia..

Yatre Hayati on December 21, 2010 at 10:35 PM said...

Hahaha....serius ke ni?? eksaited sangat lah tu.

Faezah Hannah Al Baj on December 21, 2010 at 11:30 PM said...

hahaha..lawak laa si tedy nie :)

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting