Friday, December 03, 2010

JumaaT : kesayanGan sAyA PakcIk oGheN yanG GemUk macaM sayA. =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:04 PM
Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Pakcik Oghen walaupun awak muka berlapis saya tetap sayang awak.

Pakcik Oghen, walaupun awak gemuk dan berat saya tetap dukung awak.

Pakcik Oghen, walaupun kadang-kadang awak terlepas pancut dalam bilik saya, saya tetap bersihkan.

Pakcik Oghen, terima kasih sebab awak datang saat saya kehilangan Dak Utih dan Pakcik Kimo.

Terima kasih.

Nota kakitanganku : =))





13 kUs-kUs:

princeduyong on December 3, 2010 at 8:11 AM said...

nampak malas je pakcik oren tu...

Tuah said...

dak oghen ni sekali pandang dah macam american curl la pulak. telinga kelepet. hehehe.

dak oghen... kau makin montel. buat aku makin geram nak gomol2 kau le.

bahagiakan tuan kau ye...

m4rilyn on December 3, 2010 at 8:30 AM said...

pakcik oghen,jaga mama tedi ye.

aunty marie sayang pakcik oghen jua!

ctpayong on December 3, 2010 at 8:41 AM said...

Pakcik Oghen tak ensem tapi photogenic...pandai posing lagi.

bella-wella on December 3, 2010 at 8:52 AM said...

oghen~~~ muke da abis macho la tuh!
heee.. meh nak pcit pp tembam 2 sket!

Softtouch [Hanim] on December 3, 2010 at 9:15 AM said...

ensem n macho pakcik oghen tu....

deena awanis on December 3, 2010 at 11:32 AM said...

garang weh muka yang pic first tu..

Angah on December 3, 2010 at 12:12 PM said...

hensem la, sedap gomol ni

HonEyBuNNy on December 3, 2010 at 12:26 PM said...

besar nya kucing neh..hehhe

Princess Nur on December 3, 2010 at 1:19 PM said...

macam ghimau..hehe..

meowwmania on December 3, 2010 at 2:02 PM said...

hehe..pakcik oghen yg beso dan gemok, serupa cam kucing sy si Merah

perangai pon lebih krg sama, kdg kalau si merah pancut redho ajelah huhuu

hans on December 3, 2010 at 2:14 PM said...

gemuk ker oghen nih?
den tgok okay jer
comel2 sikit jer lah
hehehe
xgemuk la
kira comel

P/S : Download Filem : Jangan Pandangan Belakang Congkak 2 & Devil

sunyi sepi on December 3, 2010 at 2:28 PM said...

wahhh...chip tkmo dok diam2 camnih kalu ade photoshot...huhuhuh

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting