Saturday, December 04, 2010

BiLa BuDak Dua ekOr BerLainaN saiZ TonTon TeLevisyEn. =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:05 AM
Photobucket

Lepak-lepak tengok TV.

Photobucket

Pakcik Oghen : Oi Tom Krus!! Boleh duduk elok-elok tak? Aku tak nampaklah!! AKu nak tengok TV bukan nak tengok kau!

Photobucket

Tom Krus : Hah! Tak nampak? Nampak tak ni? Nampak tak? (sambil dongak tinggi-tinggi )

Photobucket

Pakcik Oghen : Ini sudah lebih! Sudah mencabar kesabaranku?
Tom Krus : Apa pandang-pandang? Tak puas hati?

Photobucket

Tom Krus : Alahhh.. Itu pun nak merajuk! Gurau sikit pun tak boleh! Jomlah tengok TV balik Pakcik Oghen!

Pakcik Oghen : Ahhhh ! Tak kuasa mak nyah! ( Eh! Tiba-tiba. =)) )

Nota kakitanganku : Budak dua ekor sudah rajin keluar dari bilik. Kalau tidak 24jam dalam bilik saja terutama Pakcik Oghen sampai Abah cakap 'Eh! Dak Merah dah takde ke?' He he he he =))





13 kUs-kUs:

Aiydalela on December 3, 2010 at 8:13 PM said...

terbaek punye dialog! ye ye oi je pokcik oyen itu majuk. hahahha..

BSI-BSR-VIVIAN on December 3, 2010 at 8:14 PM said...

haha cute jer..cun dgn dialow..tom krus mcm pattern bobo sayer...

sunyi sepi on December 3, 2010 at 8:27 PM said...

hheeheh...mainan sepah2...cam umah sya jgk cik teDI yer...

aNIe on December 3, 2010 at 9:00 PM said...

Hehehe... agaknya kalau mereka manusia... macam tulah dialog mereka kan...

Suka sangat tgk kucing2 bergurau... kadang gelak2 sendiri...

hans on December 3, 2010 at 9:48 PM said...

hahaahah
cam betul2 jer dialog diaorang tu

P/S : Uncle Seekers Disaman. Good Job!

Faezah Hannah Al Baj on December 3, 2010 at 10:50 PM said...

haha~ pandai cik ted buat dialog yer

white rose on December 3, 2010 at 11:31 PM said...

anak dara mmg mcm tu...duk nyorok dlm bilik je...miahahaha...

niesz on December 3, 2010 at 11:33 PM said...

hahahaha..kalakar la..kalau la kucing tu btul2 ley bcakap kan..

anyss on December 4, 2010 at 12:40 AM said...

Salam,
Waaaa siap ada dialog lagi tu...


Kontes Cerita Paling Lawak Sedunia

mamai on December 4, 2010 at 1:07 AM said...

dah tak jadi pemalu ker budak dua ekor tu

shera haifa on December 4, 2010 at 1:47 AM said...

cumel je kucing majuk..nak manje2 lah tu

PinQib on December 4, 2010 at 11:38 AM said...

wah tinggi imaginasi akak.. heheeh


Cerita PEREMPUAN tak lulus kawin
12 golongan di PADANG masyar!

meowwmania on December 4, 2010 at 12:22 PM said...

pakcik oghen majuk?? ala pakcik oghen tak seswai lar :D

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting