Saturday, December 04, 2010

FiLem nGanGkunG : BuaT akU keTawA Dan MenanGis. =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:30 AM
Photobucket

"Maaflah saya tengok tanpa awak. Awak yang beria-ia tapi saya yang tengok dulu. kadang-kadang bila hati kita terasa kecil kita perlu ruang untuk ketawa sepuasnya. Dan saya dapat di sini. Alhamdulillah."

Aku cuma kurang suka bila Shaheizy Sam buat suara macam itu? Apahal? Kau mahu nampak tua ke apa? Tapi tidak sesuai langsung. Geli pula telinga aku dengar bila suara kau di besar-besarkan macam itu.

Banyak juga babak yang buat ketawa dan buat aku terperanjat tiba-tiba. =)) Babak yang sedih bila Sam balik untuk jumpa anak yang dia baru saja lempang sampai tertiarap. =))

Okeylah,tengok sendiri. Aku tidak tahu mahu ulas filem. He he he he...

Nota kakitanganku : =))






9 kUs-kUs:

cahayachenta on December 4, 2010 at 8:59 AM said...

okeh.. mcm best jer... haha~~ nk pi tgk hr isnin ni..

atty's on December 4, 2010 at 9:05 AM said...

cadang nak tgknya hari nie

Softtouch [Hanim] on December 4, 2010 at 10:49 AM said...

ramai yg ckp best...brp hari je dah kaup 3 juta xsilap..

PinQib on December 4, 2010 at 11:37 AM said...

x sabar nak tunggu cd kuar. buley wat koleksi

Cerita PEREMPUAN tak lulus kawin
12 golongan di PADANG masyar!

Rozita on December 4, 2010 at 11:38 AM said...

dah tengok
mmg bes

Salmia on December 4, 2010 at 12:36 PM said...

nak tengok jugak. insyallah esok!

hans on December 4, 2010 at 3:18 PM said...

sam buat macam tu sebab kononnya nak lari dari imej Adnan Sempit tapi rasa xpuas tgok dia bercakap kan?
haha

P/S : Apa Yang Terangkat Bila Ada Kakak/Abang/Adik Angkat!

J.M.R on December 4, 2010 at 6:32 PM said...

aku igtkn sam gi tumbuk ank dia..huhuhu

Faarihin on December 5, 2010 at 12:35 AM said...

wah.. hari sama ki pi panggung.. huhuhu...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting