Wednesday, December 29, 2010

cUBa TekA aPa yanG Di TuLis aTas kaIn RenTang YanG Di GanTunG Di sTaDiUm Gelora Bung Karno, Jakarta iNi?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:01 PM
Photobucket

Photobucket

UiYoooo!! Ramainya umat!! Nampak yang aku bulatkan? Apa yang di tulis ya?

Photobucket

He he he he.. Macam mana Julia Perez mahu masuk dengan colinya???

Semoga berjaya Malaysia . =))

Kredit gambar di sini.

Nota kakitanganku =))





6 kUs-kUs:

ejaMaria on December 29, 2010 at 8:16 PM said...

takde maknanya amaran tu... nak sedapkan mata memandang je...

white rose on December 29, 2010 at 8:19 PM said...

kekeke...

amaran tu sbgai simbol je...walhal ramai yg memakai gamaknye...

aNIe on December 29, 2010 at 8:27 PM said...

Julia Perez malam ni tak pakai coli...hahahah

BSI-BSR-VIVIAN on December 29, 2010 at 8:46 PM said...

tapi tadi dah kena laser penjaga gol malaysia..tak kecoh pun.mereka je kecoh2 pasal tu..sendiri buat..sendiri yg over melatah...

Faaein Himura on December 29, 2010 at 9:21 PM said...

alhamdulillah skang dah 1 gol untuk malaysia.. hehehe.. tu lah..

tapi masa mula2 tadi ada gak yang bawak laser tu..

FatinZol on December 29, 2010 at 10:02 PM said...

malaysia dah menang !
:D

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting