Thursday, December 16, 2010

Ini HaDiahnyA seBaGai PemBakaR SemanGat unTuk menyErTai Kuiz!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 4:30 PM
Bila baca hadiahnya seekor anak kucing ramai yang tidak mahu turut serta. Bukan takut mahu sertai tapi takut untuk menang. Ekekekeke..

Takut kena terima seekor anak kucing tanpa apa-apa persediaan dan pengalaman.

Tapi Alhamdulillah kucing yang aku mahu hadiahkan ini sudah dididik agar bersikap sopan dan tidak banyak kerenah. Jadi amat mudah untuk di jaga dan di bela. Pasti tidak akan menyesal kerana mempunyai anak kucing hasil didikan aku ini. Ekekekekeke..

Photobucket

Amacam anak kucing aku? Warna hitam putih ala-ala Dak Tom Krus! Senang mahu jagakan?

Jom sertai dan syarat-syaratnya ada di sini.

Terima kasih.

Nota kakitanganku : Semoga berjaya





10 kUs-kUs:

makcek bukan nenek on December 16, 2010 at 2:36 PM said...

dapat anak kucing betol pon x pa .
tapi susahnya nak pos je la kan .
samapi2 je umah dah keras . hohox
menarik menarik.
comel kucing tuh.

Lia @ Norli (Mamarempit) on December 16, 2010 at 2:50 PM said...

hehehe....saspen gak tadi....kekekke....
yg kt umah tu pun sudah makin nakal....

ejaMaria on December 16, 2010 at 2:51 PM said...

hahaha... laki akak tak bagi bela kucin... tu sbb tak join ;p

m4rilyn on December 16, 2010 at 3:00 PM said...

tipah tertipu :)

hans on December 16, 2010 at 3:19 PM said...

uish
adess
sapa lah bertuah dapat nombor tu

P/S : Kenapa Nama Awak Macam Nama Perempuan?

Tuah said...

kiutnya...

Rara Nasiha on December 16, 2010 at 3:40 PM said...

pertandingan apa ni? macam best je. :)

Softtouch [Hanim] on December 16, 2010 at 4:19 PM said...

COMEINYA HADIAH NYER

[s][u][e][h][a][n][n] on December 16, 2010 at 4:50 PM said...

hahahahha dup dap dup dap jantung aku...nk try jugak hahaha aku mmg sejuk tangan bila masuk contest ni lawak tul

CIK BIRU in da house! on December 17, 2010 at 9:28 PM said...

huhuhu..tension nye...tunggu punye tunggu akhir nye kite terlepas dan tlupe..huhu

kak tedi....wat la lgi..nk hadiah kucin..huhuhuh

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting