Tuesday, December 28, 2010

GamBar wanITa BerBaJu PenDek PuTih yanG buaT DaTuk azIz saTTar TiDak senanG BerDiri : TePuk DaDa tanYa ImaN. =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:30 PM
Photobucket

Seperti yang di war-warkan pada pagi tadi, ini gambar wanita berbaju putih yang di cari-cari menggunakan pelbagai kata kunci. =))

Kebetulan semasa penyampaian trofi ini memang aku tengok dan spontannya berkata 'pendek skirt dia siot'. Kata-kata itu aku ucapkan kepada Pakcik Oghen yang sama-sama menonton. Ha ha ha.

'Hey Tedi!! Mana gambar tu?? Jangan nak tipu ek??'

Okey! Okey!!

Ada. Gambar itu ada.

Tapi aku malas mahu tepek dekat blog. Kamu rajinkan? Sila klik di pautan ini ya? Tidak tipu punya. Ekkekekekke... Kalau gambar Dak Tom yang keluar sila saman saya. Saya rela. =))

Terima kasih.

Nota kakitanganku : Saya suka pakai stokin pendek. =))





7 kUs-kUs:

sunyi sepi on December 28, 2010 at 3:09 PM said...

wow....cam tkde ape2 di bahagian dlm yer....maveles...eekekekek

sI tEDI on December 28, 2010 at 3:11 PM said...

ha ha ha ha SS. jom kita terai pakai mcm tu. ekekekekek

hans on December 28, 2010 at 3:34 PM said...

macam pakai bengkung kut
punyalah ketat

P/S : Laksa Sarawak Versi Alor Setar Memang Sedap

Faaein on December 28, 2010 at 4:47 PM said...

ingatkan cik tedi nak letak pic kucing puteh ke kat sini.. huhuhu..

white rose on December 28, 2010 at 4:54 PM said...

SY JUGA SUKE PAKAI STOKEN BUNGA2...

kakakaka...

Yunus Badawi on December 28, 2010 at 7:10 PM said...

Saya tak tengok masa minah ni naik pentas malam tu.

Saya cuma beri perhatian bila Lisa naik stage hehehe

[z@ck] on December 28, 2010 at 10:28 PM said...

entah apa apa artis skang ni.mcm dah tak bertamadun.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting