Sunday, December 26, 2010

RaiS yaTim TeGur arTis seKsI Di aNuGeRah skRin : SuKA LAwaK eRRa DenGan AzIz SaTTaR 'KenYanG DaTuk MaLaM ni.'

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:25 PM
Gambar Sharifah Amani di Anugerah Skrin 2009. Klik di sini.
Gambar Sharifah Amani di Anugerah Skrin 2010. Cari di sini.

Malas mahu tepek di sini. =))

Bukan saja orang yang ada dekat sana terseksa mata dan jiwa melihatnya, kami yang di depan TV ini pun apa kurangnya. Bila tengok seorang pemenang bagi kategori yang aku tidak ingat naik pentas dengan pakaian yang singkat 'umang ai' tergamam juga. Ingat ini Academy Award ke? He he he he..

Naik pula si Syarifah Amani yang tidak makan sama. Selalu ikut kepala dia saja. Pakaian ala-ala berkemban. Kain belakang terbelah sampai peha gitu. Naik pula adiknya 2x5 saja. Mahu tidaknya Rais bersuara. Dia yang duduk depan lagi terseksa mata gamaknya. Ekekekeke...

Alahai... Bukan Anugerah Skrin saja Datuk Seri Dr. Rais Yatim oii. APa-apa anugerahlah. Semua mahu tayang badan. Silalah pantau. =))

Sumber berita di sini.

Nota kakitanganku : Tutup mata!





8 kUs-kUs:

Amieynna Amin on December 26, 2010 at 9:46 AM said...

Adik kita siap ckp..
aik, mak pakai tudung..
anak nya?
hurmm....

tapi yang baju stengah tu memang ape2 je.. xkenal pon sape die..

::alwaniamalini:: on December 26, 2010 at 10:13 AM said...

Pak menteri pulak yang menegur. Mak bapak dia relax je kot? huhuhu... Nak tiru style barat punye pasal la ni

relevan on December 26, 2010 at 10:36 AM said...

Ha ha..begitu lah..apa punya arus yang dia orang ikut dan guna..

J.M.R on December 26, 2010 at 12:05 PM said...

cuci gile mata aku time nih..takyah tgk pelacur yg kn tgkp dlm biter tu dh, tgk award gini dh cuk..takde beza pon pakaian diorg..kahkahakah

ejaMaria on December 26, 2010 at 2:30 PM said...

bagus la ade pak menteri yg tegur... akak suke... klu tak diorg tu pakai baju mcm dah tak cukup kain dgn benang...

lupie on December 26, 2010 at 3:28 PM said...

Malaysia as a world-class fashion hub?

Dream on la ...

We can stick to our Hari2 store.

Doresa said...

Apa kata pak menteri tegur pulak golongan yang berbahaya dalam masyarakat, misalnya perogol.

Anonymous said...

I know this web site presents quality based articles and extra data, is there any other site which provides such datya in quality?


Also visit my web blog ... brick house ecterior remodel, ,

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting