Thursday, December 30, 2010

maLaysiA cuTi umUm 31 DisemBer 2010 : aLahaI BaRu moHon cuTi esOk mahU BawA BuDak PerGi 'vEt'. Bos! BoLeh TaK HaRi InI sayA maHu kerJa sekerAT haRi?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:00 PM
'Banyak kau punya cantik mahu sekerat hari???? Aku kerat-kerat kau nanti!!!'

Wo wo wo! Tinggi betul imaginasi aku. Ha ha ha ha.. Bos tidak akan cakap macam itu sebab dia tiada di Malaysia masa ini. Tengah jalan-jalan dengan seronoknya di Bali.

Apakah?

Aku sudah mohon untuk cuti esok sebab mahu bawa budak-budak pergi Jabatan Veterinar. Mahu vaksin. Oh! Vaksin sudah ada di veterinar kerajaan ya setelah berabad lamanya jawapan dia 'Habis' saja! =))

Minggu depan sekolah sudah buka. Tentu sibuk di minggu-minggu pertama. Wah!! Bajet macam cikgu 'pulekkkk'. Ekekekekeke...

Mahu vaksinkan Dak Tom Krus, Dak Em dengan Dak Lala dulu. Dak Kiki cirit birit pula. Dak Onchet fungus ada sisa-sisa lagi. =))

Harap-harap boleh 'lari' sekejap petang nanti. =))

Nota kakitanganku : Terima kasih Malaysia, bagi cuti. Jimat cuti saya yang masih berbaki 18 hari. Bolehlah lama sedikit 'hanimooontel' tahun depan. =))





6 kUs-kUs:

ashie023 on December 30, 2010 at 11:16 AM said...

jabatan veterinar mane tuh??sila habaq sikit aku nk tau...hoho

ai..kome cuti, ambe memnag dah cuti jumaat ni, guane cite ni bos...[bos yang kat BAli sila jawab]..haha

mamai on December 30, 2010 at 11:32 AM said...

oleh kerana malaysia menang aku bagi cuti sekerat hari hari nie

deena awanis on December 30, 2010 at 11:51 AM said...

aku x tahu lg dapat cuti ke x esok.. =(

baincardin on December 30, 2010 at 11:54 AM said...

Piala Suzuki AFF 2010 - The cup is ours! Yay!!!~ ^_^

Softtouch [Hanim] on December 30, 2010 at 12:46 PM said...

sy pun dah apply cuti tuk esk....yeay!!! esk cuti...

Lelaki Ini on December 30, 2010 at 1:51 PM said...

kami pulak cuti hr ahad!
uhuks!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting