Sunday, December 26, 2010

PiaLa AFF SuzukI siaPa MenanG? : MeDia InDonesiA kaTa meeNa KuTTi ramaL MaLaysiA MenanG? SIaPa MeeNa kuTTI?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:00 PM
Photobucket

Eh! Macam betullah ramalam meena kutti ni. Setakat pukul 9.30 sudah 3-0 ni. Yey!

Malam ini akan berlangsung perlawanan pusingan pertama pertemuan akhir antara Malaysia dan Indonesia untuk merebut Piala AFF Suzuki 2010.

Jumpa satu blog dari Indonesia yang menyatakan satu akhbar di Malaysia menulis mengenai ramalan seekor burung nuri yang di beri nama Meena Kutti yang meramalkan Malaysia akan memenangi perlawanan ini.

AKu pun tidak pasti akhbar apa sebab aku sendiri tidak membacanya.

Photobucket



Meena Kutti dan tuannya McMohan. Pautan di sini.

Macam-macamkan?

Aku tidak mahu meramal sebab aku bukan tukang tilik. Cuma sebagai rakyat Malaysia tercinta aku dengan teguhnya mengharapkan Malaysia mampu beraksi seperti juara sekaligus memberikan kemenangan buat negara bertuah ini. InsyaAllah. Kita sama-sama saksikan.

Nota kakitanganku : =))






7 kUs-kUs:

aima in luv on December 26, 2010 at 8:15 PM said...

memenagis?????? apa mksud 2????? suspen je... ppe pon xmo percaya benda karut2..

sI tEDI on December 26, 2010 at 8:22 PM said...

aima : memenangi. TQ

Kak Anie on December 26, 2010 at 10:04 PM said...

tEDl... kat Indonesia meena Kutti pulak...hahaha... macam2...

zulkbo on December 26, 2010 at 10:38 PM said...

salam..
alahai uncle
kutti ramal tepat
la pulak..malaysia menang
3-0..tapi ini baru pusingan
pertama..

hans on December 26, 2010 at 10:45 PM said...

minta2 Malaysia bermain sebagus ini di final kedua nanti

P/S : Final Piala Suzuki AFF 2010 : Lepas Nih Khairul Fahmi Che Mat a.k.a Apek Kena Pakai Cermin Mata Lah Dekat Stadium Gelora Bung Karno

shera haifa on December 26, 2010 at 11:27 PM said...

maalaysia boleh..

Sham on December 27, 2010 at 12:04 AM said...

Wah ni kira macam paul si sotong tula ye...ape2 pun,tahun ni malaysia sure champ!!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting