Sunday, November 21, 2010

sELamaT JaLan, sELamaT TinGGaL. sayA PasTi akaN RinDu kamU semUa. PasTi! RinDu akSi 'oTrOmeN' kamU samPai PecaHkaN Pasu BunGa emaK sayA!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:30 AM
Photobucket

Sarapan berjemaah terakhir.

Photobucket

Pink, Onchet dan Bubu.

Photobucket

Teh dan Em

Photobucket

WardWard

Photobucket

Kunyit dan Em. Oh! Em suka pergi semua mangkuk orang lain juga! =))

Photobucket

Emak 3 warna dan semua mereka yang akan ke Shah Alam.

Photobucket

Stokin, WardWard, Ben, Teh dan Bubu.

Photobucket

Photobucket

Alhamdulillah, semalam Reha telah selamat ambil dan sampaikan Emak 3 warna bersama Stokin, Pink, Teh dan Ben ke rumah Kak Zuraidah di Shah Alam. Reha sendiri ambil WardWard dan Bubu. Kak Yus pula ambil Dak Kunyit yang kronik fungusnya. Lapan ekor semuanya telah selamat di 'adopt'. Alhamdulillah. Allah permudahkan niat baik kami semua yang ingin membantu kucing-kucing yang di buang.

Sekarang yang tinggal 4 ekor anak kucing lagi. =))

Dua daripadanya sudah di 'booking' dan aku sendiri ambil seekor. Dak Onchet sahaja yang aku belum buka untuk 'adoption'. =))

Kamu semua jangan nakal-nakal. Aku sudah mula rindu aksi-aksi 'otromen' kamu. Mana mungkin aku lupa. Dari mata kamu belum terbuka sampai kamu sudah boleh melompat riang, kamu di depan mata aku. Tapi aku yakin, tuan baru kamu dapat menjaga kamu dan beri kehidupan yang lebih baik lagi.

Jangan lupa aku.... =((

Nota kakitanganku : Terima kasih untuk semua mereka yang terlibat. Jasa baik kamu semua tidak akan di lupa. Semoga Allah membalasnya di dunia dan akhirat. =))






10 kUs-kUs:

ULtradya on November 21, 2010 at 8:51 AM said...

bubbye suma......huhuhu

cahayachenta on November 21, 2010 at 10:19 AM said...

yoko je masih belum berteman... kuart cemburu budak tu... abg aku bela ayam pun dia jeles.. tggu besar sikit nah hantar dia blind date ngan kucing betina kwn abg aku... hehe~~~

mamai on November 21, 2010 at 3:07 PM said...

ramainya anak bapaknya mana tedi hehehe betul tu raihan

NuR si CiKGu RiBeNa on November 21, 2010 at 3:41 PM said...

bestnya..
kalau la sy tak takut kucing..
kan best

hans on November 21, 2010 at 3:42 PM said...

alhamdulillah
usaha ko xsia2 tedi

P/S : Kenangan Di Hostel : Bila Tiba Waktu Hari Minggu

~** PROFFY **~ on November 21, 2010 at 3:53 PM said...

aku rasa seperti hendak menangis... bye kucin2 comel semua!!

lupie on November 21, 2010 at 5:31 PM said...

It can be hard letting go ...
(sebab tu lah kucing I asyik bertambah aje!)

Well done Sis!

Dee on November 21, 2010 at 5:37 PM said...

bye2..moga beroleh pelangi di rumah baru..

aNIe on November 21, 2010 at 9:05 PM said...

Bye... semoga mereka bahagia di rumah baru...dan bersama keluarga baru

akmalhilmi on November 21, 2010 at 10:44 PM said...

huhuh
byk gile

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting