Thursday, November 25, 2010

KuTiPaN FiLem 2 ALaM. Rm 2 JuTa aTaU... : LeBih BaIk akU TenGoK FiLeM HanTu Kak LimaH BaLik RumaH. He he he he...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 4:00 PM
Tersenyum juga aku baca suratkhabar hari ini. Siapa mahu tahu kutipan sebenar filem 2 Alam setakat ini sila klik di sini.

Kutipan 2 Alam bukanlah seperti yang di war-warkan sebenarnya. 2 juta? oh! Mimpi?
Siapa yang sudah tengok? Setakat hari ini aku belum tengok lagi dan tiada perancangan untuk tengok. =))

Tapi tajuk filem Hantu Kak Limah Balik Rumah macam menarik saja. Ekekekekekeke...

Nota kakitanganku : Lama tidak menonton filem di panggung. =))





11 kUs-kUs:

.::cik lin::. on November 25, 2010 at 9:48 AM said...

sy dah g tgk semalam..xbest lah kalo sy dok kutuk xbest tp sy xpernah tgk kan..but lepas ni baru sy berani ckp cik tedy JGN PERGI TGK!! sbb mmg sgt2 membosankan...hehehe btw dr.rozmey 2 good try dlm dunia perniagaan...dia berani 2 je yg wat sy kagum..but kalo tgk cara dia promo filem dia rasa cam nak sumbat je penumbuk..

fndrocka on November 25, 2010 at 9:55 AM said...

Filem mak limah tu filem mamatkjalid...mesti kelakar ye dak

Softtouch [Hanim] on November 25, 2010 at 10:00 AM said...

2 juta?ade jgk yg tgk yer....

deena awanis on November 25, 2010 at 10:10 AM said...

orang wat filem, dia nak buat jugak..hummmm...

mier@merr on November 25, 2010 at 10:19 AM said...

aku tak berniat nak pegi tgk lgsg...byk lg flem best dlm senanrai..
tggu je raya thun dpn...msti kuar..haahaa

Anonymous said...

dh heboh sjk bulan lps yg filem tu indah khabar dr rupa... jgn buang duit dgn tgk filem tu dkt wyg. mmg btl apa yg media ckp. bkn x mau sokong filem tmptn, tp bila dh bongkak sgt jd org meluat. mmg btl mnusia mrancang...x mngapa dr.R ltk sasarn smpi billion skalipun tp jgn smpi mjengkelkn org. tygn p1 filem x hbs dtayangkn lg pnonton da keluar. n panggung x pnuh pn.siapa yg jenis x pcaya blh tgk, tp kalau sy x pergi tgk lps ats nsht yg dah tgk(media).biarlah sy x tahu apa sbnrnya ada dlm filem tu krn dr.R sndiri buat sy rs mcm 2. tpulang kpd org...tp sy hrpkn yg lbh baik dr dr.R lps ni... ;)

*nk tgu yg cetak rompak pny je blh x?haha... :-D

Lianna Umar on November 25, 2010 at 11:26 AM said...

baru jerk td dlm utusan tgk wartawan tuh review filem nih..katanye lebih kurang tk spt yg diwarwarkan..jadi..non ados syiokk tgk ini filemm..hee tk apelah tepukkan untk dr.rozmey sbb dia berani..tedikss An pun dh lm tk jejak ke panggung :(

Misz Pinkie Winkie on November 25, 2010 at 12:31 PM said...

mak aii banyaknyer..
mestie best....tapie lin pon nak tengok citer hantu mak limah tue.
hehe

~LP Lum~ on November 25, 2010 at 1:44 PM said...

salam tedi~

hehehe... xde atie nak g tgk... :)

hans on November 25, 2010 at 1:46 PM said...

2 juta la sangat dr rozmey tu
hahahah

P/S :Dasyat! Memang Dasyat! Kepada Lelaki! Awas Jika Anda Berjalan Keseorangan!

P/S : Kutipan Filem 2 Alam? Korang Tahu Ker Dah Berapa Juta? Meh Tengok Sini

amie on November 25, 2010 at 2:48 PM said...

huhuhuhuh.jauh dr yg di targetkan.kkekeke

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting