Saturday, November 27, 2010

NuFFnanG, TerimA kasIhLah beRi akU 'PeraH sanTan' seKeJaP sEmaLam. TaPi haKikaT inI amaT PeriT!! Ha Ha Ha!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:00 AM
Semalam bila Nuffnang kemaskini pendapatan aku untuk minggu lepas hati berkata 'Wah! Banyaknya duit aku minggu lepas!!' Ha ha ha ha.. Bajet macam ramailah yang datang berkunjung ke blog aku lebih-lebih lagi kerana isu PJKT MPJ tu. Trafik memang gila-gilalah! Jadi 'perah santan' sekejap bajet macam blog amat bagus. Ekekekeke...

Senyum lebarlah juga tengok pendapatan.

Tapi hari ini, bila mahu semak BE ( Ehem! Tambah satu BE!) 'Eh! Kenapa pendapatan aku menyusut?? Kenapa apakah? Atau perasaan aku saja?' ErhMmmm.. 'Musykil sedikit ( sambil gosok-gosok dagu )

Tidak boleh jadi ini. 2 kali ganda susutnya dari pendapatan minggu lepas. Ekekekkeke..

Okeylah,
Nuffnang memang prihatin. Belum sempat tanya dia sudah hantar emel.
Tada....

Photobucket

Nuffnang tersalin 2 kali amaun aku. Jadi macam berganda gitu. Ha ha ha ha. Patutlah meriah semacam saja semalam. Hari ini Nuffnang sudah betulkan balik. He he he he.. Boleh pula sistem dia perasan ek? Cayalah!! =)) Sekurang-kurangnya aku tidaklah terambil duit yang bukan hakkan walaupun kenyataan itu amat perit. Ha ha ha ha..

Okey!

Terima kasih Nuffnang!! =))

Nota kakitanganku : Kalau tebus bulan ini bulan Januari dapat tak? Mahu pergi 'hanimun'!! =))





9 kUs-kUs:

FarhanaDr on November 26, 2010 at 6:58 PM said...

Ku pon dapat gak mesej dari nuffnang tu.. Tapi skarang akaunku bertambah jumlahnya.. Huhu..

Faezah Hannah Al Baj on November 26, 2010 at 7:09 PM said...

haha~ xpela..melepas duit yang bukan hak kita..i pon dpt gk emel dr nuff..hu


btw, saya suka blog awak la!

http://faezahannahalbaj.blogspot.com/2010/11/segmen-saya-suka-blog-awak-la.html

Amieynna Amin on November 26, 2010 at 7:27 PM said...

patut laa ari tu mcm banyak skit..
tp bile tengok esoknye mcm skit..
hehe..

Softtouch [Hanim] on November 26, 2010 at 8:34 PM said...

sy xde plak spt emel dr nuffnang...tersalah plak yer tedi.tp betullah skrgnya tedi xterambil duit bkn hak kita...

Faarihin on November 26, 2010 at 8:45 PM said...

dia bagi cik tedi senyum lebar kejap .. hehehe..

Semarak Api on November 26, 2010 at 10:53 PM said...

hehe..sy pon dpt email nuff..
ewah..xsmp sbln berbelog da ade pndptn jgk.wat malu jek.haha..

http://semarakapi.blogsopt.com

hans on November 26, 2010 at 11:44 PM said...

hahaha
tu la pasal weih
aku pun pelik pagi tadi
tgok2 dah hilang setengah
hahahaha


P/S Undian Peringkat Pertama Blog Pilihan Malaysia 2010 Sudah Dibuka Sekarang

P/S : Fakta Menarik Mengenai Bruce Lee Yang Perlu Peminat Bruce Lee Tahu

farra8979 on November 27, 2010 at 5:19 AM said...

wah, sti byk ni sampai bley p honeymoon... jeles2...

mier@merr on November 27, 2010 at 10:20 AM said...

aku pun bkurang..,huuuu...sob sob

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting