Tuesday, November 02, 2010

KaLau oranG Lain BoLeh saBar kenaPa kaU TiDak? Kau FikiR kaU saJa maHu cePaT?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:20 PM
Aku rasa mahu langgar sahaja. Biar kereta aku dan kereta dia kemek. Kita jumpa di mahkamah. Kita tengok siapa yang menang!

He he he he..
Aku anti betul orang yang suka potong barisan. Kita jauh-jauh lagi sudah sanggup untuk menunggu giliran tiba-tiba datang sebuah kereta menghimpit dan tahu pula bagi 'signal' untuk masuk.

Pernah sekali masa Hari Raya lepas, dari simpang 'roundabout' Seri Negeri memang sesak gila untuk masuk ke Ozana. (Anggap sajalah kamu tahu jalan ini =)) ) Punyalah tertib adik lelaki aku bawa kereta ikut perturan walaupun barisannya sangat panjang. Bila tiba giliran kami masuk ke simpang sebuah Waja tiba-tiba menyelit. Di pandu oleh seorang perempuan dan di sisinya mungkin seorang ibu.

Adik menekan hon tanpa henti. Aku menoleh ke arah perempuan itu sambil menggeleng-gelengkan kepala. Orang punyalah sabar menanti kau suka-suka sahaja mahu 'cilok'! Binawe!!

Rasa-rasa mahu kereta kemek aku langgar, jom! Pintas kereta aku sewaktu aku sedang sabar menunggu giliran!! ha ha ha ha..

Nota kakitanganku : Pasang siren kalau mahu cepat! =))






14 kUs-kUs:

Kanda Jebat & Iva Saionji on November 2, 2010 at 3:19 PM said...

ohho...iva selalu kena...memang leh hilang kesabaran..jalan kat KL banyak begitu,....huhuhu...tension...tpikan kanda leh ilek jek...huhuhu

Wanita Mutalib on November 2, 2010 at 3:24 PM said...

langgar jek heeeeeeeeeee...

aNiSa hANg tUaH on November 2, 2010 at 3:28 PM said...

heeeee

sabau ..sabau..
(:

ctpayong on November 2, 2010 at 3:58 PM said...

mungkin dia dah tak tahan..perut memulas-mulas...

Watierman, rmanbkr on November 2, 2010 at 4:25 PM said...

Kalau kat penang ramai pemandu yang cam gitu.....sebab masa mula2 pindah sini dulu...melopong nengok dia orang bawa kereta...tapi menciloknya macam bawa motor....lama-lama....Akak pun kena ganaz cam tu jugak....maaflah ya..andai kata...akak terbawa-bawa perangai tu sanpai ke Melaka...(berani cakap sebab Hubby yg selalu drive bila gi jalan-jalan!)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on November 2, 2010 at 4:32 PM said...

hihi
banyak org macam ni tedi
dah tak heran dah hihihi

zeqzeq on November 2, 2010 at 4:38 PM said...

setakat ini belum jumpa Univer atau sekolah pondok yg dapat lentur sifat sabar..di jalanraya..ayat SI*** akan tersembur..juga bila panazzz

nuraarin-life on November 2, 2010 at 5:10 PM said...

dah banyak kali ngan org yang buat mcm ni, mmg tensen giler!! kalau ikut hati, mmmg nak langgar jer

mier@merr on November 2, 2010 at 6:59 PM said...

aku mmg bengang org ske cilok neh..

nk2 lak kalau da h tunggu berjam2..

azieazah on November 2, 2010 at 8:02 PM said...

Saya ada jual siren. Mau?

J.M.R on November 2, 2010 at 8:04 PM said...

gnaas tol si tedi ni erk..sabar2..

Ms.Lilies on November 2, 2010 at 8:25 PM said...

ohhh kat sini selalu tu camtu..
aku hr tu nyaris tercium kete dia sebab tetiba je dia menyelit....binawe sungguh

Lelaki Ini on November 2, 2010 at 9:06 PM said...

hahahaha...
sabar2!

Anonymous said...

org melaka bawa kereta memang teruk, drive dlm 10 minit mulut ni dah mai hamun. masing2 nak cepat, bawa laju. traffic light, lampu baru ijau x sampai 3 second dah bg hon. kat bandar hilir, pekan duyong, peh, lebih selesa drive kat kl

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting