Wednesday, November 10, 2010

Umur enaM BeLas TahUn suDah PanDai MencuLik Dan CaBuL! SanGat nGeri anaK-anaK sekaranG.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:00 AM
Photobucket

Apa yang kamu lakukan semasa umur 16 tahun? Masih main kejar-kejar atau seronok mandi sungai atau pancing ikan?

Masa aku umur 16 tahun, aku tingkatan 3. Sedang berperang dengan PMR. Oh! Mungkin aku berjantina perempuan, tidak lasak macam orang lelaki.

Bila baca suratkhbar 'online' tadi, ngeri di buatnya. 16 tahun sudah pandai menculik dan mencabul budak umur 8 tahun. ErhMmmm.. Juvana. Akhirnya dia akan di hantar ke mana?

Sumber berita di sini.

Nota kakitanganku : Perlukah ibu bapa di salahkan bila anak-anak lepas laku macam ini?






4 kUs-kUs:

anis on November 9, 2010 at 10:04 PM said...

tedi amik pmr umo 16???

pergh, dahsyat bdk skunk, drjh 6 pown da pndai couple..

J.M.R on November 9, 2010 at 11:03 PM said...

uiks..matang awal tu..biasa 26thn baru tau menculik dah cabul, skang ni 16thn dh terer...wow!

Wanita Mutalib on November 10, 2010 at 7:53 AM said...

takut nye.. macam mana nak jaga anak dalam zaman gile macam ni kan..

apa2 pun, didikan agama tu penting kan..

Princess Ayang on November 10, 2010 at 5:38 PM said...

yes.. ibu bapa yg patut dipersalahkan..
bukan salah sekolah...
bukan salah cikgu...
bukan salah sistem pendidikan..
bukan salah peperiksaan..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting