Friday, November 19, 2010

BiLa akU Di SuruH BerLakOn MenJaDi oranG 'Besar-BesaR' : TiDak PerLu BerLakOn Pun seBaB akU MemanG SuDah BesaR Dan siHaT BaGai JuarA!! =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:11 PM
Photobucket

YAB Datuk Seri Mohd Ali Rustam sedang memberi ucapan. =)) Beliau memakai baju melayu berwarna merah jambu 'gitu'!

Bos suruh aku gantikan dia pergi ke majlis anjuran Perpustakaan Awam Melaka hari ini. Ada ke suruh aku? Suruhlah orang lain? Alahai.. Malas betul mahu pergi. Risau fikir pasal bengkel kewangan akan datang sebab komputer yang aku buat PATSKOM rosak! 'Masak'lah aku mahu menjawab nanti!!!

Yang mengikut perintah.

Pergi juga. Nasib baik aku terfikir mahu pergi awal. Majlis di hadiri oleh semua wakil satu Melaka. Penuh tempat letak kereta nanti. Sah! Orang Pustakam tidak beri masuk ke dalam. Suruh letak kereta di luar. Huh. Nasib baik dekat juga aku letak. Ada yang sampai ke Pejabat Pos Besar. Ekekekeke.. Berpeluh ketiak menapak!

Pelancaran Program Baru Pembelajaran Secara 'on-line', FokusA. Ala-ala ScoreA =))

Selesai terus balik tidak sempat makan. Ramai sangat. Leceh!! =))

Nota kakitanganku : Dia mendengar dan tersenyum....





2 kUs-kUs:

Anonymous said...

huhuh..
okeyh lew tue..
pekerja yg bagus!

attyfir on November 19, 2010 at 10:16 PM said...

ni pekerja..cemerlang ,,

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting