Thursday, November 11, 2010

UPSR Dan kenanGan....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:00 AM
Photobucket

Ini keputusan UPSR aku yang di cetak atas Sijil Berhenti sekolah masa aku darjah 6. Aku memang sengaja tidak kaburkan bahagian 'Kelakuan'. Ada unsur-unsur riak di situ. Astagfirullah.....Ha ha ha ha...

Hari ini keputusan UPSR telah di umumkan.

Seriusnya, aku tidak berapa ingat peristiwa masa aku ambil keputusan dulu. Adakah itu maknanya aku sudah tua dan mudah lupa? Oh Tuhan!!

Alhamdulillah dapat 1A 3B. Hik hik hik...

Kamu dapat berapa. Berapa subjek. Aku dulu 4 saja. Bahasa Malaysia Penulisan, Pemahaman, Matematik dan Bahasa Inggeris. =))

Mahu baca kisah lucu 'entry' UPSR aku tahun lepas? Klik Anak Cikgu Patut Dapat 5A.

Nota kakitanganku : Siapa berusaha dia dapat!





7 kUs-kUs:

attyfir on November 11, 2010 at 10:16 AM said...

masa zaman kty dulu
Ujian Penilaian darjah 5
kty dapat 3A1B.

Unknown on November 11, 2010 at 10:36 AM said...

UPSR dolu kene bangga skit..kalu lening mintak maaf ah nok bangga...auta blake..

ezzu on November 11, 2010 at 10:42 AM said...

ezzu masa upsr dulu kena 5 subject...
result boleh lh....hehehe

Nakamura Kazuki on November 11, 2010 at 10:58 AM said...

hahaha..senpai pun dulu 4 subject je alhamdulillah dapat 4A..walaupun bukan target student....

wahhh lama benar tak singgah sini cik tedi..ambe sangat2la sibuk..alhamdulillah semakin tenang skit dengan segala kerja...hujung tahun.....apapun ada masa ambe still jadi silent reader cuma jarang komen je....1A 3B...pun orait juga sebab 4A upsr belum tentu 4A juga PMR atau SPM....kan?

Unknown on November 11, 2010 at 11:51 AM said...

salam tedi~

hehehe.. aku pun 4 subject gak.. aku dpt ABC.. semua ada... ^.^

azianierdawati on November 11, 2010 at 2:40 PM said...

anis sume B.. kelakuan baik kot?

CT on November 12, 2010 at 8:30 AM said...

Baik dan terpoji koooooo...ekekke

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting