Sunday, November 21, 2010

PanDanG-PanDanG, JeLinG-JeLinG!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 PM
Photobucket

Photobucket

Dak Tom vs Dak Itam.

Dak Itam memang saja-saja suka duduk dekat belakang bilik aku. Jadi budak dua ekor Dak Tom dan Dak Oghen mahu keluar memang phobia. Hahaha..

Nasib baik Dak Itam pandang-pandang sahaja, nasib tidak baik dia akan meloncat masuk dan memulakan peperangan dunia yang entah ke berapa. =))

Nota kakitanganku : Mana tidak Dak Oghen semakin gemuk sebab makan tidur sahaja. Tiada senaman. Erk! Macam tuan dia ke? erhMmmm.... =))






5 kUs-kUs:

Faarihin on November 21, 2010 at 8:24 PM said...

hehehe... kelakar aje tgk dak itam tu.. smoga sihat2 slalu kucing2 di sini..(^__^)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on November 21, 2010 at 8:59 PM said...

tuan dia pun suka makan tido jer ker? ekekekekek

aNIe on November 21, 2010 at 9:07 PM said...

Hehehe... macam tuan dia..?

jamilah.chantek on November 21, 2010 at 11:22 PM said...

kurus sgt tak hot tediii.. haha

white rose on November 22, 2010 at 8:14 AM said...

tere betul dorang maen lompat2 tingkap...

akak jgn lompat tingkap ek...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting