Tuesday, November 23, 2010

SeekOr anJinG kE aTau seekOr kucinG?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:30 AM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Anak buah aku kata 'Anjing! Anjing!!' He he he he. Mungkin sebab nampak besar dan lebat bulunya. =))

He he he he.. Cantikkan bulu dia. Kembang gila! Teruja aku tengok! Sempatlah aku dukung bawa jalan-jalan sekejap sebelum budak-budak bulus yang lain datang mengurumun sambil buat bunyi ala-ala garang! ekekekeke...

Ini kucing anak kepada jiran aku. Rumah dia selang dalam 2 buah rumah. Dia balik raya jadi bawa kucing dia sekali. Lepaskan macam itu sahaja. Memang sajalah mahu menguji tahap kejantanan Dak Itam untuk bergaduh!

Photobucket

Photobucket

'Para penonton!! Ibu-ibu! Bapak! Bapak!'

Ekekekeke...

Sekejap saja kucing itu datang bertandang sebab Dak Itam sudah kejar dan mereka bergumpal. Aku yang lelah mahu leraikan! =))

Nota kakitanganku : =))





7 kUs-kUs:

ejaMaria on November 23, 2010 at 8:13 AM said...

dak itam rasa tercabar kehenseman dia... ;p

..nOj.. on November 23, 2010 at 9:57 AM said...

dak itam jeles tgk bulu yg lebat dan cantek tu. takut plak ciktedi beralih arah nanti. hehe

fikaryna on November 23, 2010 at 9:59 AM said...

ego kucing..hehe..

kella on November 23, 2010 at 10:16 AM said...

hehehe.. memang sangat lebat bulunya! best peluk tu! :)

tapi kan nak tahu gak, kucing jenis camni, bulu nya cepat luruh tak?

hans on November 23, 2010 at 10:37 AM said...

hahaha
anak buah ko lucu la tedi
kucing pun dah jadi anjing
hehhehe

P/S : Jom Jalan - Jalan Cari Makan Di Kedai DENAI dekat Menara UOA Bangsar

ctpayong on November 23, 2010 at 11:54 AM said...

kucing kalau gaduh kelakarkan...

berpantung...
berpencak...
berpantun semula...
than berpencak.

kak ct pancit ngan air aje kalau nak leraikan.

yaya on November 23, 2010 at 2:07 PM said...

comel sgt

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting