Sunday, November 14, 2010

mukA TerKeJuT naBiL BiLa GamBar 'cOmOLoT' TersEBaR. 'suPer imPose' kE BanG? HaRaP-HaraP. =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:30 AM
Sudah tengok gambar ini sebelum ini.

Sila klik di sini untuk lihat gambar. Jangan tengok lama-lama, ngeri 'yuuuu!!' He he he he...

Okeylah, jawapan 'standard' artis, gambar itu adalah 'super impose'. Tapi macam komen seorang pembaca 'apa barang mahu super impose.' Ekekekeke..

Dunia artis macam lakonan. Dalam televisyen lain, ikut skrip. Hakikatnya mereka juga manusia biasa macam kita. kadang-kadang terkhilaf dalam tutur kata dan perbuatan. =))

Sedikit keratan dari Berita Harian :

"Muka kedua-dua individu berkenaan memang sama dengan wajah kami, namun saya tidak mampu menafikan teknologi hari ini terlalu hebat apabila teknik superimpose boleh digunakan, katanya sedikit emosi."


Artikel penuh di sini.

Nota kakitanganku : Senyum!







17 kUs-kUs:

LiNda on November 13, 2010 at 11:08 AM said...

eleh..
jgn nak salah teknologi nabil oooii...

ashie023 on November 13, 2010 at 11:09 AM said...

seb bek aku x vote dier ni..huhu
gle betullah perangai artis mesia skrg...

Rozita on November 13, 2010 at 11:26 AM said...

itu lah dunia artis
ramai pulak yg mengagung agung kan artis nih..

Miss ... on November 13, 2010 at 11:28 AM said...

wakaka nabil2.....baru nk top beselah..kejutan budaya la tu haihh

Miss ... on November 13, 2010 at 11:31 AM said...

tgk telinga mmg mcm tinge nabil la keh3

Dee on November 13, 2010 at 12:25 PM said...

kehkehkeh..nak kaverline konon..

relevan on November 13, 2010 at 12:49 PM said...

Raja lawak ni memang lawak..

hans on November 13, 2010 at 2:28 PM said...

kalau betul superimpose
alhamdulillah
tapi kalau betul
kesian mak ayah di rumah
haih
malu weih

P/S : Jom Tengok Jenis Jeruk Buah - Buahan..Sedap Owhhh!

anyss on November 13, 2010 at 3:38 PM said...

Salam,
Sbb tu la kot dah putus dengan Irma yang hanya jawab "no komen, biarlah rahsia antara mereka.." tu?

Wehhhh Irma dah solo tu...hangpa pi la usha dia ;)

giha lalala on November 13, 2010 at 4:07 PM said...

btol2. patut la putus ngan irma.
lagi pun sebelom ngan irma, dia memang dah byk awek pun,
kaki..

maiyah on November 13, 2010 at 6:24 PM said...

mesti le kene bg alasan.. tp org ramai bleh menilai

Softtouch [Hanim] on November 13, 2010 at 8:16 PM said...

xsangka nabil mcm tu...mmg hancurlah awk dlm bidang nie..buat malu mak pak jer...

chentaMAYA on November 13, 2010 at 8:19 PM said...

hot story~

PinQib on November 14, 2010 at 2:22 PM said...

super impose, buley belahh

PinQib on November 14, 2010 at 2:22 PM said...

super impose, buley belahh

MyaFiza on November 14, 2010 at 4:49 PM said...

alahai nabil..nabill..
super impose la sangatttt..

Q_ziqah on November 14, 2010 at 8:28 PM said...

err.. agak menyeramkan..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting