Tuesday, November 16, 2010

PusaT JaGaaN KucinG Terbiar : MajLis PerBanDaraN JasiN !! SayA amaT maraH! amaT-amaT maraH!! WTF?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:03 AM
Ada sesuatu yang berlaku di Pusat Jagaan Kucing Jasin, seaktu saya pergi petang tadi. Saya amat marah! Amat-amat marah. Kesabaran saya sudah hilang. Saya sudah hilang tolak ansur. Saya ingin mencarut, What The Fuck??

Tapi saya beristigfar. Saya tarik nafas dalam-dalam dan bisikkan 'Setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya. Allah Maha Mengetahui.'

InsyaAllah esok saya kemaskini beserta bukti. Bukti yang membuatkan hati saya terlalu sakit. Sakit sampai menitis airmata di depan dia dan di depan mereka. Semoga Allah mengampuni keterlanjuran saya dalam berkata-kata demi berjuang untuk mereka...

InsyaAllah... Amin...

Nota kakitanganku : Allah menggerakkan hati saya ke sana hari ini dan memberi petunjuk agar saya bersuara bukan tengok sahaja seperti sebelum ini!





9 kUs-kUs:

Tiara on November 15, 2010 at 7:20 PM said...

ape diorg buat?
put to sleep?

meowwmania on November 15, 2010 at 8:22 PM said...

walaupun belum tahu cerita sebenar, dah sedih :(

kella on November 15, 2010 at 8:42 PM said...

kenapa ni tedi?
harap kau dan tenang ya di sana..

umi_e on November 15, 2010 at 9:01 PM said...

Salam... tak sabar nak dengar cerita selanjutnya...

Unknown on November 15, 2010 at 9:08 PM said...

memang xsbr... :)

lupie on November 15, 2010 at 10:28 PM said...

Oh dear, sounds like something nasty.
I hope you are holding up well emotionally... {{hugs}}

Murni Alfathunnisa on November 15, 2010 at 10:38 PM said...

oops..pusat jagaan..tk terjaga dgn baik??

Kucing Utara on November 15, 2010 at 11:56 PM said...

mesti "ganas"ni...

Anonymous said...

Bangang nyerrrr diaorg!!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting