Monday, November 22, 2010

yeY!! CuTi sekOLah!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:30 AM
Erk! Aku tidak tahulah apa kena mengenanya cuti sekolah dengan aku sebab aku masih bekerja seperti biasa mengikut waktu pejabat.

Oh! Mungkin seronok sebab terasa sunyi dan tidak bising serta hingar bingar seperti selalu.

Bos pun tidak masuk sehari dua ini, ada kursus katanya. Jadi aku bermaharajalela dalam pejabat ini menyiap dan mengemaskini segala kerja kewangan aku. Sekarang ini Bengkel Kewangan di panggil macam secara mengejut gitu. Ha ha ha ha..

Hari ini surat keluar dalam portal, esok bengkelnya. Fuh!! Bilalah giliran aku agaknya. Ekekekekeke....

Okeylah,
Aku mahu 'bertafakur' sekejap di meja. Ekekekeke..

Selamat Hari Isnin!!

Nota kakitanganku : =))





3 kUs-kUs:

white rose on November 22, 2010 at 8:57 AM said...

kahkahkah...

sy bole bayangkan akak duk sorang2 dlm pejabat tu...

Softtouch [Hanim] on November 22, 2010 at 9:06 AM said...

selamat hari isnin utk tedi jgk...syok aaa bos xde...

ejaMaria on November 22, 2010 at 9:51 AM said...

bertafakur di meja???
meja makan ek?... ;p

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting