Saturday, November 13, 2010

aPPLe CiDer ViNeGar BaiK UnTut FunGus KucinG? BenarkaH? BoLeh kOnGsi?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:30 AM
Photobucket

Baru beli kelmarin.

Melalui hasil carian dan pembacaan di internet ACV berkesan untuk mengubati fungus pada kucing. Aku mahu cuba. 2-3 ekor budak kena fungus. Berjangkit.

Macam mana mahu asing? Mereka main sama-sama. Melompat. Meloncat. Tidak sampai hati mahu kurung!

Ada sesiapa boleh kongsi info mengenai ini? Aku belum guna lagi. Baru beli. =))

Terima kasih.

Nota kakitanganku : =))





7 kUs-kUs:

Anip™ on November 13, 2010 at 1:47 PM said...

xtahu sgt pasal nie..cube dulu~..huhu

10 Fadhilat Coca Cola, Terbaek Dari Ladang !

~mrs azmi~ on November 13, 2010 at 3:13 PM said...

first time dgr... nanti dah cube leh share ye..

ULtradya on November 13, 2010 at 8:26 PM said...

fungus kat kucing?mcm mana tuh....sy xtahu kucing saya ada penyakit tuh ka x la

My A,B,C,D...... on November 13, 2010 at 9:24 PM said...

kalau nak guna ACV ni kena campurkan 50-50 ACV ngan air.....

sI tEDI on November 13, 2010 at 10:28 PM said...

ultradaya : dia macam kurap. bulu dia tanggal. kesat kulit dia.

fizan : alamak! aku tersapu ACV jek. sebbaik baru try sekali malam td. grrrrrrr...

BSI-BSR-VIVIAN on November 16, 2010 at 1:44 PM said...

kucing sye pun kena fungus..bulu takder..last 2 week dah gi inject dan bg ubat..so far..bulu dah tumbuh..uhuu nak kurung tak sampai hati la..ada 2 ekor lagi nak main sama..

NOOR ZANIZAWATI AW on January 10, 2011 at 8:17 PM said...

Hai... so apa resultnya? Share dengan kami...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting