Thursday, November 04, 2010

Bos! PerLukaH kakI sayA inI Di renDam DenGan CLoroX aTau serBuk PenCuci DaiA untUk MenGhiLanGkaN kesaN DeGiL?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:00 PM
Photobucket

Photobucket

Ini gambar dua tiga hari lepas. Aku tidak tahu apa yang bermaharajelala di kakinya kerana walaupun sudah masuk minggu kedua aku bawa dia balik, kakinya tetap warna kuning. Tidak mahu hilang walaupun sudah 2 kali aku mandikan.

Adakah kesan iodin atau air kunyit atau semulajadi kuning?

Musykil sungguh aku di buatnya.

Eh! Mana tuan baru yang mahu 'adopt' budak kaki kuning ini?

Nota kakitanganku : Terkena sumpahan Mambang Kuning ke budak ni?





11 kUs-kUs:

Chika on November 4, 2010 at 3:07 PM said...

hehehe, try guna liquid paper. Tak pun letak marker kaler itam baru matching...

Dee on November 4, 2010 at 3:16 PM said...

dia pakai stokin warna kuning..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on November 4, 2010 at 3:27 PM said...

hihihi senang nak cari kalau hilang

Watierman, rmanbkr on November 4, 2010 at 3:31 PM said...

Eh..jgn rendam dulu Bos....Itu birthmark dia tu.....nanti tua2 sedara mara nak cari tak kenal pulak!Sungguh comel muka itu Dak mambang kuning!

Nurhayati on November 4, 2010 at 3:54 PM said...

kat mana la dia berjimba sampai kuning2 kakinye itu.. dah pakai kan je stokin.

~LP Lum~ on November 4, 2010 at 3:56 PM said...

salam tedi~

ahaks~ walaupun di sumpah mambang kuning, bdk tetap cumel... ^.^

gadisBunga on November 4, 2010 at 5:24 PM said...

kasi kuning semua cun kot....

Misz Pinkie Winkie on November 4, 2010 at 5:47 PM said...

hheeh...sakit kuning kot.
nantie lelama ilang rasanya.
tapie takkan nak kena mandie selalu.
sian..lagipon dia kecik lagie.

*cimOt* on November 5, 2010 at 12:42 PM said...

eeee...cam my citam..tapi dye da mti kena baham ngan anjing...sedeyh oooo...

cik kerm on November 5, 2010 at 5:27 PM said...

hehe dak kunyit ni xhilang agi ke wrne kunen tu..dasat2...hehe sejak hari kerm g amek pon da kuning...ekeke tggu smpai besar..lme2 hilang kut..hehe

akmalhilmi on November 7, 2010 at 11:08 AM said...

kucing stokin
huhuu

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting