Friday, January 07, 2011

BiLa aDa 'anOn' kaTa 'JanGan nak PeraSan kAu macaM HZ' : Dia siLaP. aDa. Mari cAri PersaMaaN PaDa GamBar kAmi. HZ PasTi sETuJu DenGan Ini. JeLesla Tu.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:22 PM
Photobucket

Ini Hanis Zalikha.

Photobucket

Ini saya.

Apakah persamaan kami?

Ya. Pandai. Kami mempunyai pipi tambun yang sama.

Photobucket

Bweeeeeek. =p

'Jeleslah tu!!'

Nota kakitanganku : Lain kali baca 'entry' aku pasal baju yang sama itu sampai habis barulah berhasad dengki ye?






19 kUs-kUs:

cahayachenta on January 7, 2011 at 2:03 PM said...

haha... anon jeles...

cahayachenta on January 7, 2011 at 2:03 PM said...

haha... anon jeles...

Anisa Hang Tuah on January 7, 2011 at 2:13 PM said...

kompem la anon tu jeles.
haha

Nour Eyza on January 7, 2011 at 2:24 PM said...

tabah je la,. org lain mmg slalu dengki dgn kehidupan kita..huuu

Fadzillah Kamarudin on January 7, 2011 at 2:32 PM said...

aik...
xkan dia marah??
mungkin dia x baca entri kut...

kella on January 7, 2011 at 2:36 PM said...

hmmm... biasalah orang tak puas hati di mana mana!

tedi! spongebob panggil kau kat blog aku! sila lah! :D

cikpepel on January 7, 2011 at 2:43 PM said...

err...meowww.....

Dee on January 7, 2011 at 2:51 PM said...

hahaha..inilah terjadi bila hya baca tajuk..

MiYOKO TACHIBANA on January 7, 2011 at 3:16 PM said...

anon mmg cmtuuu

MiYOKO TACHIBANA on January 7, 2011 at 3:16 PM said...

anon mmg cmtuuu

~mrs azmi~ on January 7, 2011 at 3:26 PM said...

sebab tu dia letak anon.. sebab dia tak berani nak mengaku kamu punya ciri yang sama dengan HZ.. hehe

Tupai Karan on January 7, 2011 at 3:32 PM said...

haha cute.

sunguh2 ingatkan cik tedi letak gambo betul tadi. hehe.. betul ada persamaan antara 2 gambo tu. cuma gambo kedua lebih "selamba" :)

ejaMaria on January 7, 2011 at 4:09 PM said...

sabo je ;p

white rose on January 7, 2011 at 4:13 PM said...

hahaha...

layan je laaa...

hans on January 7, 2011 at 4:28 PM said...

hahahaha
itu pun ada orang jeles?
adoi
macam2 kan teddy
heheeheh

P/S : Hidup Nih Tak Habis - Habis Dengan Macam - Macam Isu

ashie023 on January 7, 2011 at 6:02 PM said...

wahahhahahhahhahahahhaha....ada jugak ye yang jeles...kahkahkahkah...glamssnye...

IntanBerlian on January 7, 2011 at 6:29 PM said...

haha, td yang peliknye ade je orang nak nyibuk kan.

Lia @ Norli (Mamarempit) on January 8, 2011 at 9:39 AM said...

peminat fanatik HZ kut.....

Aiydalela on January 9, 2011 at 8:31 PM said...

entah pape lah si anon tu. jangan dilayan la ted.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting