Friday, January 07, 2011

SaTu hAri Di PeJaBaT Pos: kEnaPa merEka sEmuA PanDanG aku SenyuM-SeNYUm kAmBinG MacaM aKU Ini HaNis ZaLikHa?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:00 AM
Sukalah guna nama Hanis Zalikha.

Petang ke pejabat pos. Siapkan bayaran untuk adik masuk semester baru. Punyalah ramai orang. Aku beratur tanpa 'control ayu.'

Ada orang pandang aku bisik-bisik. Apa hal? Lepas itu mereka senyum-senyum. Wah! Ini sudah lebih.

Apakah?

Aku pandang dekat kaunter. Adehhhh....

Sekali baju kurung aku sama daaaa dengan kakak jaga kaunter tu!! Warna dan corak 100% sama. Hik hik hik.

Aku buat bodoh sajalah, malas aku mahu bergurau senda tentang baju kami yang sama kilangnya. Ekekeke......

Nota kakitanganku : =))





13 kUs-kUs:

Kak Anie on January 6, 2011 at 9:09 PM said...

tEDl...takpelah jugak kalau sama corak dgn baju... akak dulu naik tren.. sekali baju jalur2 akak merah putih sebiji sejibon dengan beg tangan orang sebelah...anak akak sikecik gelak2 ketawa..adoyai..!!

Acik Erna on January 6, 2011 at 9:13 PM said...

tedi..len kali..buat ceredik je..he he..ada gak terkena cam tu..dah akak beli baju readymade..

HAZRIL HAFIZ on January 6, 2011 at 9:15 PM said...

hahahahha..sumpah bess!!

Fadzillah Kamarudin on January 6, 2011 at 9:34 PM said...

heheh...
control ayu je la...

dulu penah skali g kolej...
jumpa budak cina pakai tshirt sama...
aiyok...
segan...
dahtu dia lari kesana...
saya lari kelain...
tapi kejap ja...
jumpa balik lam kelas...
ampehs...

zixol on January 6, 2011 at 9:43 PM said...

haha..best ape leh buat boria

papabear on January 6, 2011 at 9:56 PM said...

patutnya tanya la dia tu beli kat mana and harga berapa... boleh compare... :P

IntanBerlian on January 7, 2011 at 12:34 AM said...

haha, takpe ted. ko kawen t kompem cun melecun mcm hanis.

Kamsiah yusoff on January 7, 2011 at 7:02 AM said...

salam
akak baru ja terkena mcm tu
kat majlis kenuri kawen..dalam dok beratur amik makanan,pompuan betul2 didepan akka pakai baju dan kain sebiji mcm akak-kain songket...rasa mcm nak amik ja gambar kami berdua hehe...kekawan dia dan kekawan akak asyik dok gelakkan kami..

Relevan on January 7, 2011 at 7:55 AM said...

Ha ha! nasib tak sama corak dengan kain langsir pejabat Pos tu ye Tedi ..

.::WaNiE::. on January 7, 2011 at 7:58 AM said...

hahahaha sabar jeelah

Dina Zakaria on January 7, 2011 at 8:38 AM said...

nak wat cemane kan...kilang bukan buat baju uuntuk kita sorang..kalo x nak sama, terpaksa r beli limited edition harga rm 10000 sepasang..hikhikhik

fatin on January 7, 2011 at 10:32 AM said...

huuu x bestnyer jd cmtuh..

Softtouch [Hanim] on January 7, 2011 at 3:22 PM said...

hehehehee....sy pun pernah kene mcm tu..tp buat xtau jer...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting