Monday, January 03, 2011

SeLamaT HarI LaHir yanG kE 30 BuaT KekasIh GeLaP saYa. sEmOGa esOk menJanJiKan keceraHan BuaTmu =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:00 PM
Photobucket

Hari ini 03 Januari 2011. Hari lahir sahabat saya merangkap kekasih gelap saya untuk tahun yang ke 11 ( tidak berapa ingat sejak bila. ). Ha ha ha ha...

Selamat Hari Lahir yang ke 30. Tengok Facebook dia, dia marah bila sebut umur. Hik hik hik... Tapi itu kenyataan.

InsyaAllah. Walau apapun yang terjadi, walau sesiapa pun kamu atau aku selepas ini, aku tetap sahabat dan sayang kamu kerana kamu pernah sentiasa ada 24 jam, meminjamkan telinga saat di perlukan. =))

Terima kasih atas semua masa-masa yang berharga. Semoga kamu bahagia seperti yang kamu sering dambakan sejak seabad yang lalu. InsyaAllah.

Nota kakitanganku : Rindu kamu nyanyi lagu Suatu Masa sambil memetik gitar walau suara kamu sumbang. =))







9 kUs-kUs:

Kak Anie on January 3, 2011 at 9:03 PM said...

tEDl.. sahabat adalah mereka yang ada ketika kita memerlukan... dan biarpun jauh mereka tetap dihati.. semoga sahabat tEDl.. aka kekasih gelap tu dipanjangkan usia & dimurahkan rezeki serta diharap semoga persahabatan kalian berkekalan...

sI tEDI on January 3, 2011 at 9:12 PM said...

salam kak,
ekekekekeke.
yup . di akui. dia pendengar dan penghibur hati yg baik di kala duka nestapa. tapi masa zaman2 jepun dululah.

sekarang dia dah berpunya, tak boleh nak lebih2 kak. ekekekek..
jadilah kekasih dalam gelap jek. =))

mamai on January 3, 2011 at 9:50 PM said...

yang terangnya bila

eeeda on January 3, 2011 at 10:27 PM said...

Kekasih gelap perlu... kekasih terangan mesti disegerakan...

sharamli on January 3, 2011 at 10:38 PM said...

s0k0ng 2 k0men di atas

white rose on January 3, 2011 at 10:49 PM said...

kekeke...

kekasih gelap pun jadilah kak...

ejdeejasmi on January 3, 2011 at 11:45 PM said...

hapy besday jugak pada kekasih gelap tedi

saya afi. on January 4, 2011 at 12:05 AM said...

ala sweetttnye :D

zino on January 4, 2011 at 6:57 AM said...

kekasih gelap tak pe jangan duduk dalam gelap hehe

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting