Sunday, January 23, 2011

BLoGGer rAih unTunG RM 1JuTa.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:00 AM
Photobucket

Meriah betul tajuk akhbar Bharian pagi ini. Buat semua para blogger bersemangat mahu kemaskini blog masing-masing.

Patutlah ramai yang mahu jadi redmummy. Dia dapat berbelas ribu sebulan. Alhamdulillah kalau aku dapat beratus dalam 3-4 bulan pun sudah okey.

Risau pula aku kalau selepas ini ramai pula mahu berhenti kerja dan duduk mengadap komputer 24 jam sehari.

Nota kakitanganku : Mampu juta rupiah saja!






8 kUs-kUs:

Lelaki Ini on January 23, 2011 at 9:07 AM said...

byk nyew cik tedi dpt..
sy dapat sikit sgt2..
sedeyh2!

Black_roses92 on January 23, 2011 at 10:01 AM said...

rezeki kn.. xpela. kita buat yg terampu je. ;)

Princess Nur on January 23, 2011 at 10:04 AM said...

fuyooo..

saya_arief on January 23, 2011 at 10:07 AM said...

kayoooo..
;D

makdara TERdiva on January 23, 2011 at 10:39 AM said...

RM tu dah boleh jadi ikon blogger :)

MDT hanya buat yg termampu jer..nak mengadap belog 1 jam sehari pun susah lebih2 bila dah beranak pinak ni...huahuahua..

white rose on January 23, 2011 at 11:01 AM said...

hahaha...

juta rupiah...

relevan on January 23, 2011 at 11:33 AM said...

Ha ha...kayoo kayoo pakcik..hehe!

zeqzeq on January 23, 2011 at 11:56 AM said...

Elok tedi papar kucing tanpa bulu dada, nanti ramai nak tengok..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting