Thursday, January 13, 2011

uMi hAfiLDa sAman 600 JuTa : sAya sukA ikuT PoLiTik sAmBiL TersEnyUm sIniS.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:00 PM
Jujurnya bila ada masa lapang aku suka baca blog-blog politik yang bersepah di internet dengan pelbagai cerita A sampai Z.

Kebetulan semalam baca satu blog politik tapi tulis pasal artis pakai bikini. Yang lucunya dia tulis nama artis itu sampai jadi lintang pukang sampai beri nama artis wanita , Diana jadi Danial. Aku tegur dan dia menerima.

Aku ingin sambung komen aku dengan ayat, 'tulis sajalah pasal politik, jangan ambil 'port' pasal artis', tapi tidak sampai pula aku mahu taip.

GUsar dia baca blog aku hari ini dan cakap 'kau pun 2x5. Tak perlu tulis pasal politik kalau tiada ilmu politik'. Hehehehe...

Photobucket

Umi Hafilda sudah muncul kembali. Rajin juga baca blog dia walaupun banyak ayat yang tidak sesuai di baca budak bawah umur macam aku ini. Blog Umi Hafilda di sini.

Sumber gambar di sini.

Nota kakitanganku : Senyum.





3 kUs-kUs:

hans on January 13, 2011 at 9:07 PM said...

nak terjah kejap la blog dia

Jom Baca Kisah Aksi Wheelie Terbaik Di Hadapan Lampu Isyarat Pintu Pagar Belakang Uitm Sebentar Tadi! Hahahahaha!

aNIe on January 14, 2011 at 12:01 AM said...

tEDl...dah lama tak dengar ttg dia ni...

zixol on January 14, 2011 at 7:07 AM said...

siapa umi hafilda???

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting