Sunday, January 09, 2011

BiLa aDa mAkhLuk LaiN TumPanG sEkAki BerGamBar : LemBaGa hiTam mErenuNG DaLaM CermiN! Awwww. ..

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:12 PM
Photobucket

Keasyikan seorang pelajar mengambil gambar di hadapan cermin di waktu Maghrib akan mendatangkan trauma seumur hidup bila ada makhluk Allah tumpang sekaki. Lembaga hitam itu tanpa kaki seakan merenung tajam kearah lensa telefon bimbit.

Fuuhhhh... Nasib baik aku sudah lama tinggalkan tabiat ambil gambar syok sendiri ini. =))

Sumber gambar dan berita di sini.

Nota kakitanganku : =S





9 kUs-kUs:

Just Between Us on January 9, 2011 at 10:11 AM said...

ish... seriau lak tgk pic ni...

anyss on January 9, 2011 at 10:39 AM said...

Salam,
Apa salahnya tompang...cian dia, tak de henpon nak amik gambar. Dia pun nak jugak glamer ;)


Jom join;
Kontes Cerita Paling Lawak sedunia

sharamli on January 9, 2011 at 11:33 AM said...

nasib baik xpenah amik gambar sy0ksendirik ni..lalala~

~LP Lum~ on January 9, 2011 at 1:04 PM said...

Salam ted~

hehehe... sape suh ambik gmbar senja2??

Southern-Girl on January 9, 2011 at 1:14 PM said...

Kat Mersing.

Saya asal Mersing. Rumah kat dalam dusun buah-buahan di Tenglu(Mersing).

Dulu masa remaja, suka main buai lepas isyak di luar rumah. Asalnya menemani arwah mak menyiram pokok waktu malam.

Kemudian jadi kebiasaan bermain buai lepas isyak. Satu malam, tgh bermain buai, ada bola api bertenggek atas pokok manggis sebelah kiri rumah. Lama.

Tak berapa lama, api tu melintas depan mata, kemudian bertenggek pula kat pokok durian sebelah kanan rumah.

Bila saya masuk rumah,saya cerita pada arwah, arwah kata itulah penanggal kampung sebelah. Akhirnya saya tak berani main buai waktu malam lagi.

Sekian laporan cerita seram.

relevan on January 9, 2011 at 1:43 PM said...

Misteri Nusantaria sungguh ni..

Kak Anie on January 9, 2011 at 4:10 PM said...

tEDl...anak sedara akak pernah ambil gambar disekolahnya pada waktu malam selepas kelas tusyen dan ada lembaga menumpang di kerusi belaka...huhuhu...takutttt....!!

Faaein Himura on January 9, 2011 at 5:04 PM said...

ish.. betul ke itu?
waaaa.. takut la plak..

zaimzero on March 22, 2011 at 10:24 PM said...

mesti rumah baru le tu-http://zaimzero.blogspot.com

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting