Wednesday, January 05, 2011

HaH!! apa?? memeY Dan NormaN HaKim TinGGaL seruMaH? JenG! JenG! JenG! : aku rasA maCaM MaHu Buat BLoG BerunsuR HiBuraNLah! BajEt macaM taHU menuLis.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:00 PM
Cita-cita memang mahu jadi penulis. Tapi Guru Kaunselor aku cakap dulu, penulis tiada masa depan dan aku termakan kata-kata hasutan dia. Jangan jadi sasterawan. Jadi orang lain. Ehmmm...

Jadi bila sudah tahu berblog, macam-macam ayat yang boleh aku atur dan taip. Orang pun baca. Tidak dapat jadi sasterawan, jadi penulis blog cabuk pun sudah terlalu terharu. Dapat-dapat lagi bila riban-riban orang baca. ( ayat riban bukan ribuan. =)) )

Berbalik kepada tajuk.

Abby Abadi dakwa Memey dan Norman tinggal serumah. Tajuk itu sangat 'hot'. Sangat-sangat buat orang tertanya-tanya. Betul ke? Macam itu sekali?

Itupun salah satu taktik untuk menarik pembaca walaupun bukan kau sendiri yang nampak Norman dan Memey serumah. Ha ha ha ha.. Kau sendiri ambil kesempatan atas laporan berita orang lain. Dush!! Dush!! Dush!!

Tapi apa yang penting, bila mahu menulis sesuatu yang menyentuh sensitiviti orang lain yang sumbernya bukan kau yang cari sendiri, sila beri kredit kepada mereka yang berkenaan dengan menyebut namanya di sertai dengan pautannya sekali.

Orang tergolek terlentang cari berita kau senang-senang 'kopipes' saja. Muehehehe...

Okey! Mahu tahu apa kata Abbay seterusnya, sila baca pautan ini.

Nota kakitanganku : Dua blog pun tidak terjaga ada hati mahu tambah lagi. =))






10 kUs-kUs:

.::WaNiE::. on January 5, 2011 at 9:51 AM said...

hukhuk

betul kata abby, memey suka 'mainkan' watak naif

::alwaniamalini:: on January 5, 2011 at 10:19 AM said...

heh macam-macam.........

Kak Anie on January 5, 2011 at 11:05 AM said...

tEDl.. kadang2 dunia hiburan ini penuh dengan tipu muslihat... kita yang kena pandai menilai...yang tak baik tu jgnlah dijadikan ikutan

Anonymous said...

kalau dorang berdua x salah, apsal x jawab call from wartawan.takut ler tuu...

-deena yg malas nak login-

Faaein Himura on January 5, 2011 at 11:30 AM said...

dia org dah sah kot... tu yg dok serumah tu.. hehehe..

nant ada masa.. sy baca ke sana pula.. =]

relevan on January 5, 2011 at 12:25 PM said...

Dia orang ni dah kawin ke belum..?..aiyaa..!

Softtouch [Hanim] on January 5, 2011 at 12:36 PM said...

dorang ni xserik2 lagi....memey gatai...

Dee on January 5, 2011 at 2:18 PM said...

alah..artis..x heranlah benda2 gini..kalo bukan artis pun ada..hmm..

kella on January 5, 2011 at 4:18 PM said...

hehe.. semalam ada terasa nak buat entri tentang ini juga.. tapi terkubur begitu sahaja.. :)

tenangsudey on January 12, 2011 at 2:47 PM said...

macam2.. berani betul..


Jasa Ibu Bapa Dilupakan, Jasa Orang Lain Disanjung

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting