Monday, January 10, 2011

InniTy, mEnGaPakaH kAu BuaT aKu kEcewA? 100 000 'pAGeViewS'?? GiLa kE aPa? mErOyaN!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:00 PM
Sudah lama tidak buka laman Innity. Terkejut melihat syarat-syarat permohonan. Tidak silap ini kali kedua di naikkan jumlah pengunjung peruniknya. Daripada aku layak, jadi hampir layak dan kini, kirim salam sajalah! Hahaha....

Photobucket

Pengunjung untuk minggu lepas.

Photobucket

Senyum sajalah!

Nota kakitanganku : Buat dan pasang iklan sendiri







4 kUs-kUs:

Ieda Al-Habsyi on January 10, 2011 at 9:03 PM said...

dah lama tak pasang innity sebab nuff tgh masyukk :)

MiYOKO TACHIBANA on January 10, 2011 at 9:47 PM said...

nak setia ngan nuff je..

Kak Anie on January 10, 2011 at 9:57 PM said...

tEDl... akak dulu ada jugak cuba nak pasang innity...tapi tgk syaratnya memang tak layak... baik setia ngan nuffnang je...

Cik Liyana on January 10, 2011 at 11:36 PM said...

tengok syarat jek dah....huhu nuff jelah ...

ehh jom join GA hati getah, ada hadiah menarik tau !

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting