Saturday, January 08, 2011

Di Tikam MaDu HinGGa PaRah.... : eHMmmm. Sudah amBiL HaK oranG Tu, PeranGai kEnaLah eLok.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:02 AM
Saya tidak suka bermadu. Lelaki curang lagi saya menyampah. Pasang sampai tiga empat orang satu masa bajet macam boleh bela semua. Sedangkan poket kosong,habuk pun 'tarak' tapi masih tidak sedar-sedar lagi.

Isteri pertama di tetak madu yang baru 2 minggu tinggal sebumbung kerana si suami tidak mampu bayar sewa rumah!!

Haiyaaaaa!!

Boleh sampai bunuh membunuh gamaknya.

Sumber berita di sini.

Nota kakitanganku : Tepuk dada tanya iman.






8 kUs-kUs:

zino on January 7, 2011 at 9:16 PM said...

dah tak mampu nak kawin dua juga alahai..

relevan on January 7, 2011 at 9:19 PM said...

Akak pun tak rela di madu..

zacky ~786~ on January 7, 2011 at 9:26 PM said...

haishh .. teruk2..

Azuan on January 7, 2011 at 9:33 PM said...

sebab kecik pun dah jd punca bunuh...bahaya sungguh!

sI tEDI on January 7, 2011 at 9:43 PM said...

alamak. 4 komen pertama lelakilah....

MiYOKO TACHIBANA on January 7, 2011 at 10:18 PM said...

geram gile tgk pasal cite ni kt berita td....

dahla tak malu amik alki org, pastu nk tetak lakkk....jht tuiii

hans on January 7, 2011 at 11:08 PM said...

dah kenapa la dia tetak
adoiyai

P/S : Bersama Hans Menikmati Makanan Western - Chop & Steak

Princess Ayang on January 8, 2011 at 12:47 PM said...

tak kisah sgt pasal madu..tp peringatan kpd lelaki, telek diri sendiri..mampu ke dr segi duit ringgit, ilmu agama n paling penting mampu ke ADIL ??
baru lepas tgk cerita berbagi suami..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting