Tuesday, January 18, 2011

NormaN HAkim Dan memeY suHaizA sArAPan BersAmALah. SiaPa yanG kaTa mErekA DuDuk sErumAH Tu? Tak Baik okEy? Eh! aKu aDa TuLis kE? sEnyUm....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:00 PM
Photobucket

Sukalah letak gambar pegang-pegang dada ini. Hehehehe..

Hari ini dalam banyak suratkhabar Norman menafikan mereka tinggal serumah tetapi sedang bersarapan di restoran mamak. Suka-suka hati aku saja cakap restoran mamak. Ekekeke...

Tapi tidak tahulah apa motif Memey yang angkat telefon sambil cakap Norman sedang bersiap, Macam jerut leher sendiri saja.

Kalau kamu jadi Abby, marah tidak pagi-pagi sudah kena kelentong. Hehehehe..

Sumber gambar dan berita di sini.

Nota kakitangan : Kelentong kalau 'kantoi' ' apa barang? Ekekeke.....





9 kUs-kUs:

kakngah on January 18, 2011 at 3:08 PM said...

eh... rambut norman dah lebat sikit la bahagian dpn tu....

atty's on January 18, 2011 at 3:32 PM said...

bilalah nak abis citer diaorg nie

~aSHa~ on January 18, 2011 at 4:46 PM said...

Bluerkkk betul la dgn mereka ni...nyampah tau

Wanita Mutalib on January 18, 2011 at 5:10 PM said...

hahaha.
ate kome.

zeqzeq on January 18, 2011 at 6:23 PM said...

dah alang nak bagi marah kenapa tak buat suara org baru bgun tidur...aumm uhh..

zeqzeq on January 18, 2011 at 6:25 PM said...

oleh itu ajarkan lah anak remaja melhat bukan muhrim berpelukan..

tak leh komen lebih2..belum tentu gua lebih baik dari mereka..
yg berbezanya pamer dgn tak pamer perbuatan org dewasa didepan budak2/anak2

aNIe on January 18, 2011 at 6:57 PM said...

Hehehe...macam2 aje diorang ni ye tEDl... ntah mana yang betul pun tak tau...yg makan kat restoran mamak ke... yang norman tgh bersiap2...

Ena Qalinsya on January 18, 2011 at 9:51 PM said...

tunggu dan lihat jela memey ni satu ari nnt.. leh caya ke si norman tu ek hikhikhik oppsssssssssssss....

✿etiey erywan✿ on January 18, 2011 at 10:34 PM said...

couple yang paling i tak suka! ehh dia pun tak suka kat i kan ;P

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting