Thursday, January 06, 2011

BiLa KanaK-KaNak 'BerGumBirA'.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:07 PM
Photobucket

Seekor lagi bawah batu belah batu bertangkup tu. Hehehe

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Nak pergi mana tu Cik Kak. Balik!!

Sudah 2 hari ajar mereka poo dan pee di luar. Setakat ini berjaya. Jadi ganjarannya tidak kurung mereka lagi dalam sangkar. Jimat pasir. =))

Nota kakitanganku : Santai petang!





9 kUs-kUs:

m4rilyn on January 6, 2011 at 9:30 AM said...

suka dak tom itu

Mat Ganu on January 6, 2011 at 9:37 AM said...

kucing rupenye...hehehe

lupie on January 6, 2011 at 10:27 AM said...

Explorers!!!
Boleh masuk Astro! :)

thalhahaziz on January 6, 2011 at 10:27 AM said...

terfikir ade x jual bnda yg xnak bg d0rg pee n po0 pd tmpt sama, kat rmh tuh slalu atas karpet depan bilik air jadi mangsa.. dah jenuh basuh n sembur dgn cuka la bwg putih la.. same jugak..

Adem and Cats on January 6, 2011 at 10:33 AM said...

yeyeyeyyee best dapat kuar...

adem n cats

BSI-BSR-VIVIAN on January 6, 2011 at 11:40 AM said...

mmg nak ajar budak2 poo n pee kt luar..tp duduk rumah flat nih..mmm

kella on January 6, 2011 at 12:26 PM said...

riang ria.. :D

Snowwhite Zone on January 6, 2011 at 1:37 PM said...

hai tedi,

anis suka yang hitam tu, mantop je..

meowwmania on January 7, 2011 at 3:34 PM said...

ni pon tgh mengajar si MON ngan MIN poo pee kat luar, jimat skit duit beli pasir kan hikhik...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting